Hotel Girasole

ItaliëCampaniëSorrento

7GoedScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 7 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

8 Reviews over Girasole

• 8fam. Heyde04-08-2017

aangenaam hotel

Aangenaam familiehotel met mooi, rustig zwembad, lekker eten, vriendelijke eigenaars en personeel. Mooie gerenoveerde kamer met klein balkon en mooi uitzicht. Centrum van Sorrento op wandelafstand.

• 7lia verhoef16-08-2010

Prachtige omgeving!

Hotel Girasole is gelegen net buiten het centrum van Sorrento. De weg is best gevaarlijk om naar het centrum te lopen. Hier en daar geen voetgangerspad en ontzettend druk. Zeker als de Italianen zelf vakantie krijgen is het een aangesloten file langs de weg bij het hotel. Als je 'n kamer hebt met tuinzicht heb je erg weinig hinder van en 'n prachtig uitzicht op de baai en de Vesuvius. De verzorging in het hotel is met ontbijt, wel 'n beetje karig. En gezien er veel Engelse gasten zijn, zeker geen engels ontbijt! Verder zijn de kamers prima, netjes. En 't personeel is, eerst de kat uit de boom kijken v.w.b. de Hollanders..., erg vriendelijk. Vraag bij de receptie wat er te doen is en hoe je b.v. bij 't dichts gelegen strand komt en de bus/treintijden. De boottrips kunnen via 't hotel geregeld worden met transfer! 2 Weken is ruim voldoende om alles te zien/verkennen. En waarom m.n. engelsen elk jaar weer terugkomen...? Wij hebben 't heerlijk gehad en wie weet komen wij nogeens terug...

• 7petra-dimi21-08-2009

SUPER VAKANTIE IN HOTEL GIRASOLE

Klein familiehotelletje, iedereen was supervriendelijk! Kamers zijn sober maar heel proper. Het is wel aan te raden kamer te nemen aan tuinzijde, want hotel ligt aan drukke invalsweg naar t'centrum en het verkeer is er heel druk! Ontbijt is sober maar lekker en je kunt er heel gezellig ontbijten buiten . Zwembad redelijk groot, en de pasta's die je kunt eten over de middag zijn heel lekker. Is wel een 15 tal min wandelen tot t'centrum. Bollicine heel gezellige wijnbar, bij gigi en massimo. Daar word je heerlijk verwend. kortom, geslaagde vakantie. Wij gaan zeker nog es terug!

• 7Robert01-08-2009

Prima uitvalbasis voor Sorrento en omgeving

3 sterren hotel, niet meer, niet minder.

Zeer vriendelijk hotel personeel (wellicht mede i.v.m. zelf Italiaans sprekend en kleine kinderen). Ontbijt weinig op aan te merken, prijzen (zwembad consumpties) netjes. Eigenlijk geen echte plussen of minnen. Wel leuk klein zwembad tussen de citroenbomen. Personeel is zeer behulpzaam m.b.t. excursies etc.

M.b.t. omgeving: Drukke weg, (maar heel Sorrento en de kust is gewoonweg druk), kamer aan de achterzijde biedt rust en uitzicht. Toerisme is met name gericht op Amerikanen en Britten, ik zou zeggen: Blijf weg van restaurants met Engelse kaarten (laat staan gerechten) en zoek een authentiek restaurant. Bij voorkeur: Rijdt de heuvels in en eet met magistraal uitzicht over de gehele baai.

Auto zeer aan te bevelen, relatief goedkoop te parkeren bij hotel (5,- p/d), centrale plein centrum is ca. 15 minuten lopen langs drukke weg, smalle stoep, wel veel gezellige winkeltjes. Vooral geschikt zonder (kleine) kids.

• 7Joke23-08-2007

Prima hotel in Sorrento. Kamer aan de achterzijde is prima, weinig last van de weg. Leuk balconnetje. Prima ontbijt, niet veel keuze, maar goed. Elke dag een andere taart. Prima zwembad. Mooi uitzicht. Prima hotel voor bezoek aan Pompeii en Herculaneum met het openbaar vervoer. Sorrento is een gezellig stadje. Het hotel geeft tips voor goede, betaalbare, restuarants.

• 8Tom Boi21-09-2006

Wij verbleven een week in dit hotel. (september 2006) Het is een verzorgd hotel met een zeer mooi en proper zwembad. De kamers zijn verzorgd, wel aan de kleine kant. Zorg er voor dat je een kamer aan de achterkant van de drukke weg hebt, de voorkant is een drukke weg. De auto's en vespa's razen er dag en nacht voorbij. Aan de achterkant prachtig zicht op tuin en op de vulkaan. Het ontbijt is uitstekend. In Sorrento is er een gezellig drukte. Een cruise naar Amalfi is een aanrader.

• 5Herman Heijnen11-08-2005

We verbleven in augustus 2005 een week in Girasole. Een vriendelijke ontvangst, maar onze kamer was klein, stofferig, en het verkeer op de drukke weg raasde lawaaierig onder het raam door, waardoor we niet konden verluchten. De badkamer was niet erg fris, de douche superklein en gaf weinig water . Het ontbijt was in orde, het zwembad ook ( maar dat lag achterin, niet onmiddellijk bij het hotel). Het grootste minpunt was toch wel de ligging van het hotel : vlak naast een drukke lawaaierige weg met een overheersende stank van uitlaatgassen. Die weg leidt direct naar het centrum van Sorrento, en met de smalle stoepen was een wandeling naar het centrum echt geen prettige ervaring. De streek is echter prachtig : de Vesuvius, Pompeï, Amalfi, Capri,de kust,... heel heel mooi.

• 8Christophe14-02-2005

We verbleven er een weekje in juli 2004. We zaten in het bijgebouw waar we jammer genoeg uitzicht hadden op een struik en dienstweg. Er is 's avonds geen animatie of bar. Maar dat zijn dan meteen ook de enige minpunten die ik kan bedenken. Onze kamer was best wel gezellig, de keuken is heel goed en het hotelpersoneel is enorm vriendelijk.

Als je de omgeving wilt verkennen: niets is zaliger dan een cabrio huren en in de streek rondrijden... Neem alvast veel zonnecrème mee :-)

Hotel Girasole info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij