Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Casale Antonietta voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Casale Antonietta in het Nederlands

Prima verblijf, maar wel lastig te bereiken.

Natasja
1-8-2017

Via smalle en steile weg te bereiken. En kamers vonden wij gehorig. Helaas geen fraai uitzicht vanuit de kamer die wij hadden. Het personeel is vriendelijk en het eten en de wijn smaakten erg lekker. Ook de tuin in mooi. Jammer dat er geen klein zwembad is om af te koelen bij 40 graden.

2007

Kleinschalige accomodatie, gelegen in een supermooie Zodra

Susan
16-8-2007

Kleinschalige accomodatie, gelegen in een supermooie omgeving! Zodra wij de kamer uitstapten, keken we uit op de citroengaard en stonden tussen de olijfbomen. Door de hoge bomen is de baai amper te zien, maar 's avonds zie je tussen de takken door lichtjes in de verte.

De kamer was klein, maar schoon. Het personeel was ontzettend aardig en behulpzaam. Het opzetzwembad was klein, maar goed genoeg om lekker af te koelen.

De accomodatie ligt wel hoog, waardoor je een steile klim moet maken om het te bereiken, maar dat was voor ons goed te doen. Je kunt lopend naar Sorrento, maar wij vonden de weg daar niet zo geschikt voor. Daarom namen we steeds de bus (bushalte op loopafstand) voor 1 euro.

Wij hebben ontzettend genoten en zijn erg tevreden over deze accomodatie! Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Kleinschalige accomodatie, gelegen in een supermooie Zodra

Susan
12-8-2007

Gereisd Met partner in augustus 2007

Luxe, rustig en mooi

Patrick
29-7-2007

Luxe, rustig en mooi. Wel een leuke, stevige wandeling naar het mooiste strand in de buurt (Marina di Puole; 2,5 km) en naar het stadje Sorrento zelf (3 km). Erg vriendelijke gastheer en het eten bij de appartementen is lekker. Parkeerplaats voor auto aanwezig en er is ook een klein zwembadje (meer voor kinderen). De appartementen zijn goed, met airco en koelkastje en worden dagelijks opgeruimd (inclusief schone handdoeken. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Pompei, Vesuvius, Napels, Capri.

Gereisd Met partner in juli 2007

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casale Antonietta in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casale Antonietta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.