Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Casa Correale

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Correale voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Casa Correale in het Nederlands

Een heerlijke plek, balsem voor de ziel !!

Marida Sleijpen
1-11-2011

Zeer genoten van de warme gastvrijheid in deze oase van rust temidden van de citrusbomen. Mooie ruime schone kamers, en heel centaal gelegen. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Kortom, Een aanrader !!

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Correale in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Correale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.