Hotel Atlantic Palace

ItaliëCampaniëSorrento

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Atlantic Palace voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 9 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Atlantic Palace

• 9Marleen11-08-2018

Geweldig

Heel goed hotel, buiten drukke stadscentrum van Sorrento, maar daardoor wel rustig gelegen (wel aan drukke weg). Het eten is geweldig, personeel super vriendelijk en behulpzaam. Kamers ruim en zeer net. Zeer correcte all-in, bvb geen 'namaak' frisdranken of alcohol, wel de echte en gekende merken. Hotel is wel afgestemd op Engelse toeristen, zoals overal in Sorrento blijkbaar. Niet door laten afschrikken, het zijn de "rustige en welgemanierde" Engelsen die hier vertoeven 😊. Trouwens, als Belgen werden we zeker niet anders behandeld, integendeel zelfs 😉. Pluspunt is ook de adults only. Voor ons de eerste keer, gewoonweg zalig die rust. Minpunt: de straat zonder degelijke voetpaden, wat een wandeling moeilijk maakt. Maar de shuttle van het hotel naar het centrum, maakt dit ruimschoots goed.

• 8Fam. Liefsoons05-10-2017

Hotel met culinaire kwaliteit

Zeer goed 'adults only' hotel! Hotel is wel heel afgelegen en de wandeling op de weg naar het centrum is uiterst gevaarlijk. Gelukkig is er een gratis pendelbusje om het half uur. Ruime en nette kamers, weliswaar zonder geluidsisolatie in de muren. Zowel de lunch (buiten) als het diner (binnen) zijn uiterst verzorgd met vlotte bediening door vriendelijk personeel. Wij verkiezen eerder buffetsysteem dan à la carte o.w.v. meer keuze. Uitgebreid ontbijt maar het brood smaakte niet vers. Weinig snacks in de namiddag : elke dag dezelfde koffiekoekjes en wat fruit. Kwaliteit van de dranken was ok. De mensen van de bar, zowel binnen als bij het zwembad, bieden je elk moment spontaan een drankje aan. Zwembad was zeer koud, voldoende ligbedden.

• 10Eric en Rosette07-01-2017

Voor ons was dit een SCHITTEREND hotel!

ALLES was uitstekend: mooi hotel (wel adults only). Goede ligging op wandelafstand van het centrum. Zéér behulpzaam en meelevend personeel. Mooie, gezellige restaurant met zeer lekker eten en prachtig gepresenteerd, enz... Werkelijk niets op aan te merken. Voor ons zit dit hotel in onze top drie van de hotels die we de afgelopen 25 jaar hebben bezocht.

• 9Fam Claeskens03-07-2016

Prachtig hotel

Zeer goed hotel, kan eigenlijk geen minpunten geven. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Eten was top kwaliteit en veel variatie, gn refter toestanden en drukte, maar wel georganiseerd. Alle merk dranken aanwezig van zowel alcoholische dranken als ook van de frisdranken; cola, zero, sprite of fanta. Wijnkaart waar je uit kan kiezen met zeer lekkere wijnen. Wifi in heel het hotel goed. Kamers zeer proper en normaal van grote, zeer goede bedden. Wij zouden zeker terug gaan.

• 9Wietendaele Rosette30-05-2016

We hebben een fantastische vakantie gehad

Het is zeker een aanrader

Al het personeel is gewoon fantastisch,je komt er zeker niets te kort nog van eten, en drank,het is allemaal héél lekker Het hotel is mooi en netjes

Het enige min punt is aan de receptie,de taal ondanks dat het vol zat met Engelsen zijn zij de taal niet machtig .De kamer was mooi, spijtig dat er geen Nederlands talige tv post was.

Het hotel ligt afgelegen,voor ons was dat géén probleem

Mochten we de kans krijgen gaan we direct terug

• 9Eddy16-07-2015

zèèr goed

vriendelijk en uitermate gedienstig personeel lekker en gevarieerd eten ligging iets minder maar shuttlebus maakt alles goed vernieuwde ruime kamers

• 9Christel12-06-2015

Een echte aanrader!

Dit hotel werd onlangs volledig gerenoveerd. Pluspunten zijn de lekker en gevarieerde a la carte menu/buffetten met Italiaanse specialiteiten en zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. Je hebt al bijna een vergrootglas nodig om een minpunt te vinden: mindere geluidsisolatie in een aantal van de kamers en de persoon die meestal entertainment voor s’avonds voor zijn rekening nam in de bar zong soms zo luid dat het niet meer mogelijk was om een normaal gesprek met andere gasten te voeren. Dit hotel is zeker een aanrader als je van de rust, lekker eten en van de Italiaanse gastvrijheid wil genieten!

• 3452422410-09-2013

Gedateerd hotel dat geen 4* waard is

Ben hier geweest met vrouw en 2 kids (15,16). Kamer voor 4pers is een 2pers kamer met 2 ex bedden. Slechts 1 stopcontact voor de ganse kamer. De douche lijkt meer op een waterval, bidet lekt (heb zelf moeten repareren), houder van wc-rol was beschimmeld. De afstandsbediening van de TV was echt degoutant. Slecht 5 zenders op de TV (gn satelietTV). Enkel Wifi in de lobby en de bar en dan nog van bedenkelijke kwaliteit. Drankjes worden geschonken in glas dat de barman uitkiest. De ene keer is dat een klein glas dan weer een groot. Als je all-in hebt maakt dit niet uit maar met halfpension wel. Alle flessen frisdrank staan open en op de toog. Men pakt een glas, doet dit vol ijs en dan giet men de warme frisdrank in het glas. Je krijgt dus een verwaterde frisdrank. Manager is niet vriendelijk en helpt niet bij problemen. Hotel zit vol Engelsen, maar die waar je geen last van hebt. Het eten valt wel mee maar zijn zeer grote porties. Een gedateerde look (40j terug in tijd) Maw GEEN 4* waard.

• 8GERT P.24-01-2006

GOED HOTEL MAAR TE ZEER AFGESTEMD OP ENGELSEN MAAR DAT ZAL WEL OVERAL IN SORRENTO ZIJN

Hotel Atlantic Palace info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar