Hotel Ascot

KinderhotelWeer vandaag14°10°
Hotel Ascot
5,9

14 reviews over Hotel Ascot in het Nederlands

Hotel is zeker niet aan te raden voor mensen die echt van Italiaans eten houden. Het eten is aangepast aan de Engelse gasten die 90% van het totaal aantal vertegenwoordigden.

Net hotel, goed gelegen ,vriendelijk onthaal en goede bediening.

Nooit meer naar Ascot!

Anke
25-8-2010

- Elke ochtend hetzelfde ontbijt, zelfde soort ontbijtkoek gegeten de hele week. Het was dat of boterhammen. Alle dranken uit een automaat, confituur uit voorverpakte potjes. Eieren bij te betalen! Schandalig!

- Vuile badkamer, douche en bad niet proper, amper water uit de douche!

- Je moest gaan eten op de -1, veel te koud door airco, eten echt niet lekker! Rare combinaties. Het ijsje elke dag op dezelfde manier gepresenteerd.

- Ligging: midden in het centrum, vanop wandelafstand van station en haven.

- Bij het aankomen kregen we, na een onvriendelijk en nors onthaal door twee oudere mannen, een povere koude maaltijd.

- In de verouderde kamer hoor je werkelijk alles van je buren: tv, wekker, waterleiding... zeer irritant vooral 's morgens.

Voor herhaling vatbaar.

Dominique
8-8-2010

Vriendelijke ontvangst. Bij late aankomst zelfs nog avondeten. Heel snelle bediening in restaurant. Menukeuze was groot, hoofdgerechten soms te zwaar. Het heeft ons wel elke keer goed gesmaakt. Gezellig terras. Heel proper zwembad. Sanitair heeft beste tijd gehad, maar altijd altijd netjes en propere schoongemaakt, goedwerkend toilet.

Weinig Belgen, veel Engelsen.

nooit meer ASCOT

Axel
6-9-2009

- slecht eten (ontbijt zeer beperkt, oudbakken brood) (diner, veel keuze, maar niet dagelijks verschillend)

(water is betalend tijdens het eten)

(dessert van vorige avond, was ontbijt van de volgende morgen)

- slechte service (tijdens eten)(poetsvrouw was het vriendelijkst, top)

- wakker worden gebeld in het midden van de nacht door het personeel is niet leuk... (zonder reden, zonder excuses)

- kamer = klein, vies vuil & vettig

- balkon kostte mij 33 euro en was net groot genoeg om een cavia in groot te brengen... :s

- ligging was heel goed

- beetje lawaaierig, niet storend

- zwembad is proper, maar klein

- weinig zon aan het zwembad, solarium op het dak is wel goed

- ***sterren niet waard

- ontvangst was pover en niet vriendelijk

- ...

2008

Vind het zeker geen aanrader.

M. janssen
23-11-2008

De ligging was inderdaad perfect. Het ontbijt inderdaad karig. Het avondeten niet lekker. De badkamer was echt vies. Stonk heel erg. Zat overal schimmel. We zijn de volgende dag naar de hostess geweest en we hebben een nieuwe kamer gekregen. Die was wel goed. Sorrento is heel gezellig, Leuke zijstraatjes met allemaal winkeltjes, restaurantjes. Het is wel kostelijk. Voor 2 drankjes waren we al €9,- kwijt.

Leuke excursies gedaan.Capri/Anti Capri, Amalfi, Pompeï en Vesuvios.

Veel foto's gemaakt. Was een leuke vakantie. Zal niet nog een keer naar dat hotel gaan.

Voor herhaling vatbaar.

K.v.d.Meer
17-10-2008

Heele grote kamer ( voor 3 pers.)

+ klein balcon.

Eten alle sinds redelijk.Ontbijt goed en avond eten ook goed. niet overdadig.( half pension.)

Parkeer ruimte niet geweldig,als het niet vol kan je onder het hotel parkeren.

Parkeer ruimte in de buurt voor 30 euro/24 uur

aardig hotel, niet meer dan 3 sterren

Henny Vermeer
15-9-2008

Kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk. De badkamers zijn echt aan vernieuwing toe, zelfs een beetje viezig. Hotel ligt aan enorm drukke weg en er is dus dag en nacht gezellig lawaai. Ontbijt is prima, tegen kleine vergoeding is alles verkrijgbaar. Avondeten is eenvoudig. Jammer dat alles in koude kelder en niet buiten geserveerd wordt. Leuk zwembadje, naar het strand lopen is een aardige training, rotsen af en weer op. Lift is kapot en wordt in het najaar gerepareerd. Sorrento is leuk en gezellig plaatsje, vele leuke resturants en barretjes. Kiezelstrandjes en aardige lunchrestaurantjes.

Superleuk hotel!

Gerda en familie
27-8-2008

We zijn twee weken in hotel Ascot geweest aan de Via Capo en we hebben het er prima naar ons zin gehad. Het hotel heeft een perfecte ligging, goed uitgangspunt voor excursies en dichtbij het centrum. Er is wel druk verkeer maar wij vonden dit niet hinderlijk.

Leuke ontvangst aan de receptie, persoonlijke benadering. Het eten was prima, zowel het ontbijtbuffet als het diner. De obers zijn heel vrIendelijk en aan het einde van onze vakantie vroegen zij of alles naar wens was geweest.

Het zwembad is klein, maar goed genoeg om even af te koelen.

Vanaf het dakterras heb je een mooi uitzicht, erg warm overdag maar toch wel de moeite waard.

Wij komen hier zeker terug als we Sorrento weer bezoeken!

Prima hotel

Jansen
2-8-2008

Prima hotel. Dit in tegenstelling tot de slechte berichten op deze site. We hebben het hier over hotel Ascot wat ligt aan de Via Capo nummer 6 (aan de hoofdstraat).

Ontbijtbuffet is lekker en ruime keus (meerdere soorten broodjes, zoet en hartig beleg, sappen, vers fruit, koffie, thee, melk). Avondeten is dus op basis van halfpension. 4 keuzes voor elke gang. Kwaliteit is goed. (Ook al zijn wij normaal gesproken best kritisch). Personeel is zeer behulpzaam en doen hun best je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Zwembad niet groot maar groot genoeg om lekker te zwemmen en af te koelen. Het was in juli niet druk in het zwembad.

Sorrento is een hele leuke plaats. Altijd wat te beleven en ook 's avonds laat nog. Mooie ligging in de bergen en goede excursiemogelijkheden (Pompei, Ercolano (Herculaneum), Capri!! en de Amalfi kust)).

Kortom, wij hebben er geen spijt van en zouden zo terug gaan!

We zijn pas terug van dit gezellig hotelletje waar het eten zeer lekker en gezond was. 's Avonds was het aangenaam vertoeven in de hoofdstraat. De kamer was heel netjes, badkamer wel klein maar niet erg. Onze kamer was op het laatste verdiep achterkant, wat ons er super uitzicht gaf. Na het lezen van de vorige reacties waren we heel bang maar uiteindelijk waren we meer dan verrast bij onze aankomst! Iedereen is er ook supervriendelijk. Geen uitgebreid ontbijt maar niet vergeten, je bent in Italië dus geen worstjes en bonen!! Het enige negatieve wat wij erover kwijt willen is dat de kamermeisjes tamelijk vroeg in de gang zijn en luid met elkaar praten., zo hadden we geen wekker nodig! Wij vonden dit hotelletje super en gaan zeker terug! Ciao.

We hebben een aantal aanbieders voor Ascot voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ascot in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ascot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.