Hotel Art Gran Paradiso

Hotel Art Gran Paradiso

8.1Fantastisch

Italië, Campanië, Sorrento

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Art Gran Paradiso voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

22 reviews over Hotel Art Gran Paradiso

• 5nancy van elslander21-09-2016

mooi uitzicht maar geen 2de keer

maaltijden zijn zeer ondermaats voor 4 hotel, veel voeding uit blik, fruitdessert steeds meloen alsof er geen ander fruit bestaat; kamers aan renovatie toe, vochtplekken op plafond, groenachtige aanslag aan douchekop, volledig afgesleten deurstijlen,... positief is het uitzicht over de baai en Vesuvius en het zwembad; de algemene stilte overdag en s'avonds kon ons niet bekoren, 1x/week muziek en wat voor iets. Dit hotel is zeker zijn 4 niet waard, veel geld voor de povere kwaliteit

Gereisd met partner in september 2016

• 8SvdS17-09-2016

fantastisch hotel

Prachtige ligging met schitterend uitzicht. Zwembad en terras ook met dit geweldige uitzicht! Door hoge ligging en steile weg ben je wel afhankelijk van shuttle bus. Avondtijden van deze bus waren minder gunstig waardoor je veelal bij hotel blijft. Parkeerplekken zijn schaars. Eten met bediening van zeer charmante obers was erg goed! Mogelijkheid tot eten buiten op het terras was echt heerlijk! Al het personeel was overigens super vriendelijk. Wij vonden het een top hotel!!

Gereisd met partner in juni 2016

• 5Nancy Van Elslander16-09-2016

Geen 2de keer

Receptie, bar, restaurant en zwembad goed onderhouden. Shuttlebus naar centrum is zeer positief want hotel ligt op een heuvel. Kamers zijn zeer dringend aan renovatie toe: schilferige vochtige plekken op plafond, afschilferige deuren, afpellende verkalkte silicone in douche, douchekop vol kalk en groenachtige aanslag. Wel elke dag verse handdoeken en opgemaakt bed. Als de vloer moest gekuist worden dan was het noodzakelijk om het bordje "clean my room" aan de kamerdeur te hangen. Ontbijt: weinig variatie, snel zijn voor vers fruit (appel, banaan, peer) anders fruit uit blik! Dinner: veel ingrediënten uit blik, keuzemenu maar in feite steeds een verbeterde dagschotel die je in België voor 15€ ook kan krijgen; dessertkeuze: als je fruit vroeg kreeg je elke dag meloen! Dranken aan tafel zelfde prijs van in de bar. Dit hotel is zeker geen 4 waard en al zeker niet voor de prijs die gevraagd werd, 2632€ voor 12 nachten half pension

Gereisd met partner in september 2016

• 8Birte Maes24-08-2016

Goed en rustig hotel met prachtige uitzichten.

Het hotel was heel netjes. Er lag nergens tapijt wat zeker een pluspunt is. Het hotel is heel rustig gelegen. In Sorrento zelf is er heel veel lawaai waar je boven op de berg geen last van hebt. Het is enkel jammer dat je s'avonds bijna verplicht bent om in het hotel te blijven omdat Sorrento zelf (en alsook de kust) toch wel een dik half uur wandelen is en er rond het hotel ook geen mogelijkheden zijn om even te wandelen. Er is wel een goed geregelde shuttlebus die overdag om het uur naar beneden rijdt. Jammer genoeg vallen de uren van de bus s'avonds vaak gelijk met het avond eten. Dikke pluim voor de chauffeur die de smalle straatjes zonder brokken kan op en afrijden. De shuttle stopt aan het station waardoor het wel makkelijk is om uitstappen te doen. Na een excursie met het reisagentschap komt de shuttle je ook halen aan "de grote boom" onder aan de berg. We hadden een auto gehuurd (en uiteindelijk ook niet gebruikt want het verkeer en de straatjes zijn ongelooflijk) en deze was wel moeilijk kwijt te geraken aan het hotel. Er was vrij weinig parking waardoor auto's vaak dubbel geparkeerd stonden. De hotelbedienden kwamen deze wel verzetten zodat toch iedereen weg kon. Tip: Huur geen auto maar een Vespa (Je bent overal even snel vermits de auto's heel vaak stil staan in de smalle straatjes en de vespa's er gewoon tussendoor rijden.) Het ontbijt was vrij eentonig. De ene dag was er spek, dan gebakken mortadella en dan worstjes. En dan begon het weer van vooraf aan weer. Er is weinig keuze uit broodjes en de broodjes die er zijn, zijn redelijk hard. De koffie is typisch Italiaans en dus enorm straf. Het avond eten was lekker maar soms wel erg weinig. Zo kregen we op een avond als avondeten slechts 3 scampi's. Gelukkig verkopen ze chips aan de bar ;) . Andere dagen was het eten dan wel weer voldoende. Het terras met de prachtige uitzichten en de prachtige zonsondergang maken het te kort aan eten meer dan goed. Als alle tafeltjes volzet zijn moet je wel even wachten om buiten te eten maar het is zeker het wachten waard. De meeste ober's waren zeer vriendelijk en, zoals het in Italië hoort, echte charmeurs. Het zwembad van het hotel is zeer proper en het uitzicht over de kust en op de Vesuvius maakt het zwemmen des te leuker. Het is ook heel rustig aan het zwembad vermits er geen kinderen onder de 15 jaar in het hotel zijn toegelaten. Het terras/zwembad is ideaal voor die de perfecte vakantiefoto in Sorrento wil maken. Uitstappen naar Capri en Positano zijn zeker aan te raden. Aan het station van Sorrento kan je gemakkelijk uitstappen boeken. Er is zelfs een bus die naar Positano - Amalfi en Ravello rijdt. Voor een spotprijsje kan je per dag zoveel op en af stappen als je wil. Hou er wel rekening mee dat deze bussen propvol zitten in het hoogseizoen en je vaak meer dan een uur moet rechtstaan.

Alleen gereisd in augustus 2016

• 9har-en-christien01-10-2014

Mooi Panorama hotel op toplocatie !

Wij zijn net terug van een week Gran Paradiso. Een adembenemend mooi uitzicht over de baai van Napels en de Vesuvius. Goed verzorgde kamer en badkamer. Mooie pool met ligbedden. Elke dag shuttel naar Sorrento en terug om het uur. Kamer met zeezicht, is wel een aanrader. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is goed en in buffetvorm. Het 3-gangen diner wordt aan tafel geserveerd en men kan kiezen uit 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 4 desserts, dus voor elk wat wils. We hebben iedere avond echt lekker gegeten, geen een tegenvaller gehad. Kortom dit hotel is een echte aanrader om echt vakantie te vieren en tot rust te komen. De "Hats" from Holland !

Gereisd met partner in september 2014

• 8Kristof vandenborne15-08-2014

Zeker een aanrader

Wij verbleven hier van 6 augustus tot 13 augustus. Heel tof hotel met vriendelijk personeel. Uitzicht is adembenemend, avondeten is echt heel lekker, meer als genoeg, ik ben een redelijke grote eter en had meer als genoeg met voor en hoofdgerecht. Zwembad en kamers heel proper. Enige minpunten, kamer beetje verouderd maar stoort niet, aangezien deze heel proper worden onderhouden, ontbijt was eentonig. Ik raad dit hotel zeker aan, want toen wij in Sorrento centrum gingen wandelen, was et lawaai niet te doen, je komt in het centrum niet tot rust, in het hotel wel.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8michel01-06-2014

leuke vakantie

eerste keer dit hotel en het viel allemaal heel goed mee, de kamers zijn inderdaad verouderd maar ze zijn heel proper. wij hadden een kamer met zeezicht en dit is een aanrader het uitzicht is prachtig. het eten is heel lekker maar het hoofdgerecht is wat aan de kleine kant, maar als je pasta neem als voorgerecht en nog een dessert kom je zeker toe. Aan het zwembad was het heel rustig en plaats genoeg. het personeel heel vriendelijk en behulpzaam ze verstaan goed Engels en Guiseppe zelfs een beetje Nederlands. het gratis busje naar sorrento was stipt en zeker een aanrader daar het hotel boven op een berg ligt. ik lees dat er iemand dit geen 4 sterren waard vindt, ik heb in 5 sterren hotels gezeten in Turkije en heb daar nog nooit de service gekregen wat ik hier heb gekregen. wie een rustige vakantie wil is dit hotel een aarader

Gereisd met partner in mei 2014

• 7patrick20-09-2013

verouderd hotel, absoluut geen 4 sterren waard

wij boekten dit hotel op basis van de foto's in de reisbrochure en betaalden wel degelijk een 4 sterrenprijs. Bij aankomst in de kamer waren wij echt wel teleurgesteld : kamer dringend aan renovatie toe : volledig verschillend van de mooie foto's : vuile siliconen in badkamer, versleten kranen en bad, versleten spiegel. ook het terras is verwaarloosd : overal verfspatten op de vloer en slordig geschilderd. Wij gingen dit onmiddellijk melden aan de receptie, waar de manager ons zeer cool vroeg of al het bestelde er was: zeezicht, mini-bar, tv, airco, bad,... Dit was inderdaad zo...en dus moesten we niet klagen over de toestand ervan! Het moet wel gezegd worden dat het uitzicht mooi is en dat het zwembad en de ligzetels ok zijn. Het personeel is ook zeer vriendelijk. Ruim bed, goede matras Het ontbijt is weinig gevarieerd en geen 4 sterren niveau. Het avondeten biedt een keuze uit 4 hoofdgerechten, maar dit zijn meestal variaties met zelfde groenten : ook vrij gewoon en kleine porties.

• 8linda16-08-2013

goede prijs/kwaliteit

Zeer aangenaam verblijf gehad. We waren wel heel blij dat we een superior room hadden beboekt met zeezicht. Mooi terras ook met zeteltjes. Standaard kamers zijn heel klein. Heel lekker eten met supervriendelijke bediening met Italiaanse charme. Ook receptie heel vriendelijk. Alleen het ontbijt valt tegen wegens hard brood en te weinig variatie. Service aan bar zou beter kunnen. Prachtig uitzicht op Capri en Vesuvius. Heel goede verbinding met Sorrento met busje. Goede busverbinding vanuit Sorrento naar Amaliftaanse kust.

• 8Car-Ver11-08-2013

Mooie verblijfplaats, verbetering is mogelijk

Verzorgd en mooi hotel, goede ligging, veel bezienswaardigheden in de buurt.

Wat betreft het eten, ontbijt was lekker maar ééntonig, geen gekookt eitje bij ontbijt, maar wel fletse roereieren. Wat betreft het avondeten. Bediening aan tafel is zeer leuk en verloopt vlot. Geluk gehad dat we iedere avond konden buiten eten, met prachtig uitzicht op de zee en de Vesuvius en prachtige zonsondergang. 3-gangenmenu, maar de porties van het hoofdgerecht zijn echt wel klein. 3 aardappeltjes, stukje vlees of vis dat amper halve cm dik is en 5 op 5 cm. Voor de rest heel vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.

Wat betreft de ligging: wij zijn meerdere keren te voet naar beneden en naar boven geweest. Ja, het is steil, maar het is wel doenbaar. Als je natuurlijk al een hele dag gaan stappen bent, is het wel lastig en neem je beter de shuttle-bus, die meestal stipt rijdt.

Hotel Art Gran Paradiso info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking