Appartement Villa Sant Alfonso

Appartement Villa Sant Alfonso

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Sant Alfonso voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa Sant Alfonso in het Nederlands

2008

kwaliteit

Randy de Leeuw
30-6-2008

Prachtig landgoed met veel fruitbomen op terrasvormig en geaccidenteerd terrein; ca. 10 appartementen in verschillende gebouwtjes met eigen terras en/of tuin met panorama-uitzicht op het historische plaatsje Ravello dat aan de overkant van de vallei ligt. De appartementen zijn zeer compleet en modern in gericht met degelijke keuken met oven maar zonder vaatwasser. Veel kast-en bergruimte; open haard. buiten een vaste barbeque, een parasol,een eettafel en kunststof tuinstoelen + strandstoelen. Er is geen TV-aansluiting aanwezig. De woonkamer met keuken is ca.4 bij 9 meter met een bankbed, eettafel + stoelen, een dressoir, een aparte kast en een kastenwand met ruimte voor de aanwezige bezems en emmer. Slaapkamer ca. 3 bij 3,5 m. met 2 pers.bed ( 2m lang).

Centraal op het terrein bevindt zich een klein zwembad ca. 3 m. bij 7 m. en 1.05 m. diep. Bij aankomst staan kleine flessen rode en witte lokale wijn als welkomst klaar. De wijnen kunt u voor 3 €. per fles kopen.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• ZwembadJacuzzi

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• AdresVia Acquabona 4 84010(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Sant Alfonso in Scala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Sant Alfonso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.