Hotel Villa Palmentiello

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag24°19°
Hotel Villa Palmentiello

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Palmentiello voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Palmentiello in het Nederlands

Met vrienden

Aanrader

Haemels Johan
26-7-2013

Villa Palmentiello biedt een prachtig zicht op de baai van Castellamare , de Vesuvius en de zee. Zeer goede centrale ligging voor bezoek aan Napels, Pompei, Vesuvius, Hercolanum , Sorrento ( overzet naar Capri), Amalfi kustlijn. Kamers zijn OK, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het ontbijt is gevarieerd en meer dan voldoende. We hadden de mogelijkheid om 'savonds te eten aan de prijs van 25 Euro per persoon

( fles wijn per tafel inbegrepen), en dit voor een complete menu.

Bijkomende fles huiswijn :10 euro. Voor die prijs en kwaliteit zoek je niet verder. Er is altijd wel wat te beleven. Praktisch elke avond was er een feest. Als B&B gast heb je daar weinig last van.

Minpunt is het zwembad ( klein ) en dient volgens mij meer als decor voor de feesten. Voor te zwemmen is het te klein en als je er 's avonds gebruik wil van maken is er wel een feest aan d e gang en is het niet passend om in het zwembad te liggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Palmentiello in Sant'Antonio Abate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Palmentiello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.