ItaliëCampaniëSant' Agnello di SorrentoResorts Sant' Agnello di SorrentoVakantiepark Esperidi Resort (& Sorrento Cooking School)

Vakantiepark Esperidi Resort (& Sorrento Cooking School)

ItaliëCampaniëSant' Agnello di Sorrento

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Esperidi Resort (& Sorrento Cooking School) voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 7 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.9VoldoendeScore uit 7 reviews
  • 5.7Onderkomen
  • 7Eetgelegenheden
  • 8Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark infoTonen op kaart

7 Reviews over Esperidi Resort (& Sorrento Cooking School)

• 5Maaten14-08-2012

Zeker geen 4-sterren verblijf...

De accomodatie ligt aan een zijstraat van een verbindingsweg, de accomodatie oogt mooi als je komt aanrijden en is gunstig gelegen voor een bezoek aan Sorrento, Napels of Pompei (bereikbaar via trein). Het zwembad is groot en goed voor een verfrissende duik. Het ontbijt is goed en divers.

Aanvankelijk kregen wij een zeer slecht onderhouden (wcbril zat los, tegels in de badkamer waren gebroken) en vieze (overal stofvlokken, spinnenraggen en nog een tijdschrift van vorige bewoners onder het bed) bungalow toegewezen. Nadat we dit hadden aangegeven, kregen we (met tegenzin van het personeel) een andere bungalow toegewezen. Vergelijkbaar met de voorgaande bungalow helaas. Ook dit keer klein (in de kamer past alleen een bed en een kastje) en slecht onderhouden (douchestang viel telkens bijna van de muur af). Men betaalt veel te veel als men geen grote luxe bungalow huurt. Foto's op internet laten alleen zeer mooi gerenoveerde bungalows zien! Het restaurant aan het zwembad is zeer slecht!

• 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 8FBTHenke30-08-2010

rustig park, mooie uitvalbasis voor excursies

Sommige huisjes staan wel erg dicht op elkaar. Italianen zijn kettingrokers, dus zorg er voor dat je niet naast Italianen zit. Strand: dichtbij, er is een gratis strand waar je op beton ligt. Betaald strand is een constructie boven de rotsen; in zee kun je niet zo lekker zemmen; 3 stoelen en 2 parasols kostten 38 euro, je ligt dan ook nog als een sardientje. Gelukkig is het zwembad prima, dus het strand is niet nodig. In het complex kun je alleen ontbijt krijgen, geen lunch/diner; bij het zwembad wel (prijzige) broodjes. Stadje/supermarkt/restaurants dichtbij. Schoon plaatsje en goede uitvalsbasis naar Napels etc. Gratis internet mbv utp, en 1 utp voor eigen laptop, betaalde wifi. Gewone stoelen voor apartement, geen ligstoelen. Zelf koken kan, maar is moeizaam. Aantal pizzeria's in de buurt, goedkoop, zeker als je aan take-away doet.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 8Marjoke15-05-2010

mooi en rustig

In eerdere berichten zagen wij dat dit vakantiepark er nogal magertjes afkwam. Wij hebben geen kleine kinderen, dus daardoor mogelijk een andere kijk. Wij vonden het heerlijk rustig, mooi aangelegd en perfect t.o.v. de diverse uitstapjes. Je moet wel een paar wandelschoenen hebben en goede moed om op en neer naar Sorrento te lopen! Wij hebben dit bijna elke avond gedaan. Je kunt ook met de bus. Dicthbij is de halte voor de trein/tram naar Napels. De bungalow was wel zeer minimalistisch, maar bij mooi weer is dat geen punt. Je komt om buiten te zijn, dingen te bezoeken en niet om tv te kijken.. De personeelsleden deden vriendelijk en het ontbijtbuffet was prima (alleen geen eitjes). Het heeft inderdaad een wat koele afstandelijke uitstraling. Het was nu erg rustig (begin mei). We hebben een deel van de dag bij het zwembad gelegen; dat ziet er allemaal mooi verzorgd uit. Een minpuntje is dat kinderen de toegangsdeur naar het zwembad zelf kunnen openen.

• 6Onderkomen
  • 8Marion17-08-2008

Trendy, rustig resort

Wij zijn hier zomer 2008 2 weken geweest met 3 kinderen. Appartment is klein maar prima, dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Zwembad is goed, maar niet kind- en speelvriendeljik. Resort is rustig maar niet echt gezellig; prima onderhouden. Wat wij vnl hebben gemist is gastvrijheid!

• 8Lisette05-06-2008

Eind mei zijn wij hier een week geweest. Wij zaten in een junior suite. Dit is iedereen aan te raden. De bungalows en appartementen zien er veel minder goed uit. De junior suites zijn ruim en modern ingericht, met eigen terras en keukentje. Het park ligt op loopafstand van het strand en het treinstation van de Circumvisuviana, waarvandaan de directe trein naar Sorrento (2 minuten), Pompei en Napels vertrekt. Zwembad was ook prima, restaurant helaas gesloten. Supermarkt op loopafstand.

• 1Plien13-05-2008

Onze bungalow was erg summier ingericht, de matrassen waren vies en slecht. Het warme water werd gedurende de dag afgesloten. Het zwembad was niet geopend toen we aankwamen en ook de beloofde 1 mei werd niet behaald. Voor kinderen is geen speelruimte en in het zwembad van 2.50 mtr. diep mag niet gesprongen of gedoken worden. De baas loopt als een politieagent rond om iedereen die het waagt niet via het trapje te water te gaan flink te waarschuwen. Verder bleef het restaurant gesloten en de poolbar was ook meer dicht dan open. Het personeel was erg vriendelijk, maar helaas voerde het management een waar schrikbeleid naar haar gasten en personeel. De hoge standaard en de vredige ambiance die door Esperidi gepretendeerd wordt, wordt op lange na niet bereikt, mede door de luidruchtige privefeesten op het zelfde terrein. Het verblijf is ons en onze kinderen op Esperidi heel slecht bevallen en we zullen er dan ook nooit meer terugkeren.

• 3Pauline13-05-2008

Esperidi pretendeert een hoge standaard en mate van luxe te hebben, maar de bungalows zijn erg oncomfortabel en minimaal ingericht. Een groot deel van de dag was er geen warm water, omdat dat gewoonweg uitgeschakeld werd. Ook het restaurant was gesloten. Het management bestiert het park op een bijna dictaroriale manier en wijst gasten zeer indiscreet op allerlei regels. Gasten worden geacht zich rustig en stil te houden om de vredige uitstraling te waarborgen, maar tijdens door Esperidi georganiseerden privefeesten wordt er tot laat luide muziek gedraaid en zelfs vuurwerk afgestoken. Hoewel het zwembad groot en 2.50 meter diep is, is springen en duiken ten strengste verboden. Wij hebben ondervonden dat Esperidi voor een gezin met kinderen beslist GEEN aanrader is.

Vakantiepark Esperidi Resort (& Sorrento Cooking School) info

Facilities