Hotel aan zeeWeer vandaag21°9°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Caravel San Agnello di Sorrento voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Caravel San Agnello di Sorrento in het Nederlands

Prima hotel

Custers Roland
25-9-2016

Zeer verzorgd - maaltijden prima -personeel : vriendelijk .Ligging ok

Dagelijks shuttle naar Sorrento.

Geen shuttle tussen 13h en 16 h.

Gereisd met partner in september 2016

Prima hotel !

Patrick
21-7-2016

Hotel Caravel is rustig gelegen op een halfuurtje stappen van Sorrento, maar je kan ook gebruik maken van de shuttlebus van het hotel. Napels, Pompeii en Ercolano zijn gemakkelijk bereikbaar met de trein (tip : neem eerst de shuttlebus naar Sorrento en neem daar de trein, dan ben je verzekerd van een zitplaats). Het hotel is verzorgd, het personeel is vriendelijk en er zijn heel wat Britten. Het zwembad is prima. Ontbijtbuffet was uitgebreid en het avondeten (keuze tussen 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechten en 4 desserts) was bijzonder lekker.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima hotel voor een paar nachten

Evelien
4-5-2016

We verbleven hier 3 nachten tijdens onze rondreis door Italië. Prima hotel, de kamers zijn wat verouderd. Bij aankomst kregen we de sleutel van onze kamer, echter was deze nog niet schoongemaakt.. Vervolgens ruim 2 uur in de lobby kunnen wachten tot de kamer schoongemaakt was. We hadden er halfpension bijgeboekt, maar zijn uiteindelijk alleen de 1e dag in het hotel wezen eten. Het eten was echt niet lekker! En in Sorrento heb je zo veel lekkere restaurantjes! Het zwembad was klein, maar voldeed prima. TIP: je moet reserveren om te parkeren bij het hotel, dit is echter erg prijzig!! Je kunt beter de auto aan de kant van de weg zetten en daar een dagtarief betalen.

TIP: huur een scooter om de amalfikust meer te verkennen. Dit is erg leuk en veel sneller dan met de auto.

Gereisd met partner in augustus 2015

D-reizen

Een fijn hotel met zeer behulpzaam personeel.

Anton Leijten
10-6-2015

De dames van de receptie geven - op verzoek - goede adviezen bijv. reis niet per auto naar het chaotische/ levendige Napels. want er is een prima treinverbinding. De obers waren bijzonder vriendelijk en onze kamer met balkon (met in de verte de schitterende baai) werd heel schoon gehouden. We vonden het ontbijt riant, het avondeten was kwalitatief ruim voldoende (maar we hebben slechts twee keer in ons eigen hotel gedineerd)..

Gereisd met partner in april 2015

prima hotel

Peter
26-9-2014

Prima hotel. Erg schoon, goede kamer en aardig personeel. Het ontbijt was erg goed, vers en uitgebreid. Het diner was redelijk, na een paar dagen wordt het een beetje eentonig. Het zwembad was erg schoon en goed onderhouden. Kortom: een aanrader, maar ga wat vaker buiten het hotel dineren.

Gereisd met partner in september 2014

Geweldig hotel

Peter en Marjan
17-9-2014

Wij verbleven 7 nachten (4 t/m 11 september) in dit hotel. Het is een geweldig hotel, uitstekend ontbijt en diner (keuzemenu en saladebar), en een erg goede, vriendelijke en behulpzame staf. Kamers schoon en van alle gemakken voorzien. Enige minpuntje: de kamers zijn wat gehorig. Loopafstand naar Sorrento is iets meer dan 20 minuten. Als je dit niet wil of kan lopen, er rijdt de hele dag een hotelbusje van en naar het centrum. Vlakbij is een treinstation, erg handig als je een bezoek wil brengen aan Napels, Pompeii en de Vesuvius. Vanaf het treinstation in Sorrento rijden er bussen naar de Amalfi-kust (prachtig) en vanaf de haven varen er hogesnelheidsboten naar Capri (duur, maar de moeite waard). Kortom we hebben een erg leuke vakantie gehad in een omgeving waar veel te beleven en te zien is.

Gereisd met partner in september 2014

Aanrader !!

Leunens-Sablon
2-8-2014

heel goed hotel, dicht bij zee gelegen , prachtig uitzicht

rustig hotel , ideaal voor partners en/of oudere mensen

eten :heel goed , zoals overal in Italië ,

ontbijt: veel meer keuze dan in andere hotels in Italië

kamers zeer mooi en ruimte genoeg voor 2 personen , heel netjes en verzorgd hotel ,

op ongeveer 20 minuten wandelen(best te doen) ligt Sorrento , shuttlebus 12X per dag

zeker een aanrader !!,

Gereisd met partner in juli 2014

Hotel Caravel, heerlijk rustpunt

marianpeeters
17-5-2014

Hotel Caravel is gelegen aan een rustige straat in San Agnello, iets buiten Sorrento. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamers zijn goed, prima bedden en er is BVN voor de Ned. Tv-kijkers. De kamer heeft een ruime badkamer met bad, douche, fohn enz. Het enige min-puntje zijn de "Italiaanse' handdoeken. Groot, maar aan de dunne kant.

Het ontbijt is uitstekend: verschillende broodjes en brood (warm) soorten gebak, cake enz. Fruit, eieren, spek, bonen, vleeswaar, kaas, mix fruit. Een ontbijt waar de engelsen gasten ook tevreden mee waren, dat zegt genoeg. Het diner (3 gangen + saladebuffet) uitstekend!!! Een goede italiaanse keuken, met nogmaals zéér vriendelijk en behulpzaam personeel.

Er rijdt verschillende malen per dag een taxibusje (gratis) naar Sorrento en terug. Te voet naar Sorrento is plm. 15 minuten, valt allemaal best te doen.

Nogmaals hotel Caravel is een prima basis om verschillende plaatsen te bezoeken.

Een uitstekend prijs/kwaliteit, we komen terug!!!

Gereisd met partner in mei 2014

Geweldig hotel!!!!!!

Theo&Ingrid
17-4-2014

Ligging is prima, ietsiepietsie te ver van het centrum, maar een shuttlebusje maakt dat weer goed. De kamers zijn uitstekend en ruim, dagelijks perfect schoongemaakt en schone handdoeken. Het personeel is super vriendelijk, attent en behulpzaam. Met 2 zonne-terrassen is het heerlijk in het zonnetje uitrusten na een dag vol bezienswaardigheden (vanuit Sorrento prima bereikbaar). Bij heel mooi/warm weer kun je ook zwemmen in het Hotel-zwembad (ziet er keurig, schoon en goed onderhouden uit), voor ons was dat nog een beetje te koud. Het ontbijt is er prima geregeld, veel keus en zelfs Bacon & Eggs , wat zeer ongewoon is in Italië. Je kunt er lunchen en dineren (lage prijs) en wat ik van andere hotelgasten begreep was het uitstekend. Wij hebben onze maaltijden onderweg en elders genuttigd. s' Avonds is het gezellig toeven bij de bar in het Hotel, ruime keus aan zitplaatsen.

Wij hebben genoten van ons verblijf en kunnen het aanraden aan iedereen die deze omgeving wil bezoeken.

Aanrader!!

Gereisd met partner in april 2014

heerlijk vertoeven

ingrid_tijsen_1
18-11-2013

Hotel Caravel is rustig, sfeervol, gezellig. De omgeving is erg rustig, de gratis shuttlebus naar Sorento is heel handig; wel van te voren reserveren om niet naast een gegarandeerde plek te grijpen. Wij hadden alleen logies/ontbijt geboekt; het ontbijt was gevarieerd en voor elk wat wils. De warme croissants 's morgens waren heerlijk. Prima dus. De kamer was schoon; niet al te groot. Wij hadden een kamer met niet zulk goed uitzicht (aan de achterkant); groot voordeel was wel dat we de hele dag schaduw hadden en dat was in de warme zomer heel prettig. De kamer werd goed schoongemaakt. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Vooral receptiepersoneel maakte dat je je thuis voelde. Wij bevelen die hotel van harte aan.

Gereisd met partner in augustus 2013

• VerzorgingHalfpension
  • HuisdierenOp aanvraag
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caravel San Agnello di Sorrento in Sant' Agnello di Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caravel San Agnello di Sorrento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.