Hotel Grand Due Golfi

10 reviews over Hotel Grand Due Golfi in het Nederlands

Top

Limbo
5-9-2015

Prima hotel. Wifi gratis en redelijk. We hadden HP, uitgebreid ontbijtbuffet (echt, zonder maden in de jus d'orange, dat is echt een broodje aap of men heeft vruchtvlees en wat kleine pitjes als maden beschouwd, alles is echt ongelooflijk zuiver!) en zeer goed diner. Snackbargerechten niet duur. Drankjes: 2,50 blikje cola en fles witte huiswijn 9,00 euro.

Gratis kluisje op kamer.

Zwembad niet al te best, wel zuiver en lekker fris maar oud. Een infinitypool ligt in de planning.

Gratis shuttlebus met te lage frequentie en verplichte inschrijving.

Harde matrassen en kussens.

Ligt op heuvel, we hadden niet al te best weer. Vaak was het zonnig in Sorrento maar zaten wij in de wolken.

Al met al een aanrader met al die bezienswaardigheden in de buurt.

goed hotel

paul_crevels
9-6-2014

wij hadden een kamer met uitzicht op de baai van Sorrento én de Vesuvius, prachtig! Eten is uitstekend met keuze en bediening, doch kleine porties.Zwemdok is te klein voor een hotel. Shutlle is noodzakelijk, want uitstappen te voet vanuit het hotel is te riskant vanwege ontbreken voetpad en de snelheid van de voertuigen die onophoudelijk voorbijrazen.Aan te raden : uitstappen naar Capri, Amalfi en Pompei.

een aanrader!

marianne de geest
3-5-2014

mooi hotel, zeer verzorgde kamers. Behulpzaam vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Prachtige ligging met zich op Vesuvius. Er is een gratis shuttle naar Sorrento.

uitstekend hotel

ev_1
31-10-2013

Prima hotel met goed ontbijt. Onze kamer had zeezicht, wat absoluut een aanrader is. Geweldig zicht op Sorrento en de Vesuvius. Er gaat veschillende keren per dag een gratis busje van het hotel naar Sorrento en terug.

Heel vriendelijk en heel net

Myrianne Dero
1-7-2012

Heel mooi hotel,prachtig zicht op Sorrento, zeer net, goede service. Het eten is lekker, en het ontbijtbuffet wordt voortdurend bijgevuld.

De tuin is heel mooi, maar er stonden geen stoelen of zetels in, wat we spijtig vonden. Het zwembad is tamelijk klein.

Standingvol hotel met prima service!

annemie
29-6-2012

Vanuit het hotel heb je een mooi uitzicht op de golf van Sorrento en de golf van Salerno ! Wel een eindje ( 8 km ) van Sorrento zelf! Het hotel zorgt zelf voor een regelmatige shuttledienst heen en terug., van 's morgens 8.30 tot 23.00!

Het is ook mogelijk om vlakbij het hotel gebruik te maken van de lijnbus naar Sorrento, Positano ( 10 km) en Amalfi!

Het dorp Sant Agatha ligt op een 10tal minuten stappen!

Uitgesproken vriendelijk en professioneel personeel!

Avondmaal lekker en verzorgd , met keuzemenu en bediening aan tafel!'s Middags snackkaart aan het zwembad!

Dagelijks schoonmaak en vervanging van handdoeken op de kamer en gratis handdoekenservice aan zwembad!

mooi hotel met prachtig uitzicht

vandemaele willy
17-6-2012

Grand hotel due golfi in sant agata is prachtig gelegen, een 8-tal kilometer van Sorrento, dus rustig na een dag van excursies, mooie en zeer nette kamers, lekker eten, kamer met zicht op zee is zeker aan te bevelen, een gratis shuttle brengt u naar het centrum van Sorrento,van waaruit verschillende uitstappen kunnen gedaan worden met de trein of boot

zoals : Capri, Pompei, Hercolaneum, Napels, Caserta .Een rondvaart langs de amalfitaanse kust(Positano en Amalfi) is een aanrader, kan geboekt worden via het onthaal van het hotel, vriendelijk personeel en meertalig, een hotel waar men zich thuis voelt. Ook een bushalte vlak bij het hotel.

Afgelegen in de bergen-eten OK maar beperkte keuze

BelgianTravelling
21-8-2011

Positief: op wandelafstand van het dorpje, gratis shuttle naar Sorrento en Marina del Cantone beach, goede airco, eerlijke keuken, engelssprekende en vriendelijke staff

Negatief: avondeten wordt snel afgewerkt; alle gangen kort na elkaar, te weinig keuze aan het ontbijt, agressieve muggen aan het zwembad dat aan renovatie toe is, je verliest veel tijd in de transferts naar je hotel als je veel excursies plant - dit wordt soms ook extra aangerekend door de reisbureaus

Eén sterretje minder

Jeema
30-3-2011

7 nachten verbleven. Vrij modern en proper, vriendelijk personeel, koele benadering aan receptie. Wij hadden een kamer met bayview en we hadden inderdaad een mooi panorama vanuit onze kamer maar merkten op dat de bayviewkamer een pak kleiner was dan de frontview kamers, eigenlijk was onze kamer echt minimalistisch. Geen dubbel bed maar twee singles tegen elkaar, wel met twee persoons bedlinnen. Badkamer weer vrij klein maar wel volledig en met goede douche, we misten wel tissues hier, moet toch aanwezig zijn in een 4* hotel.

Eten : goed ontbijt, warm en koude spijzen, vers appelsiensap en veel zoetigheden, qua diner, slechts beperkte selectie, stroeve bedieningen soms hectisch, maar wel smaakvolle gerechten

Eén lamp in de vrij zwak verlicht kamer was kapot, heb deze verwijderd en op het nachtkastje gelegd, deze lamp lag er na 7 dagen nog !

Ligging : rustig, hoog op een heuvel maar helemaal niet goed voor excursies ! Veel te ver van de weg naar where-ever, 16 uren kwijt op één week.

2008

spijtig voor de minder maaltijden

Darras
15-9-2008

Prachtige kamer, mooi uitzicht op de baaien maar service en het avondeten was pover

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Due Golfi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Due Golfi in Sant Agata sui due Golfi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Due Golfi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.