Hotel Olimpico

ItaliëCampaniëSalerno

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Olimpico voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 6 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Olimpico

• 9Gerry03-07-2018

Meer dan de moeite waard

Het was een erg mooi, verzorgd hotel. Goede prijs/kwaliteit. In dit hotel doet het personeel erg hun best om het de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. De kamer was erg mooi en schoon en van alle gemakken voorzien.

• 10Marit en Niels20-05-2018

Fantastisxh

Het was super mooi hotel. Alles was heel schoon, de kamer maar ook het zwembad. De bediening is heel aardig en proberen er alles aan te doen om het naar je zin te maken. We gaan zeker terug komen en hebben geen verbeterpunten!

• 9Mariska14-09-2012

Goede service!

Een heel fijn hotel, mede door de goede service en vriendelijkheid van het personeel. Erg nette ruime kamers met goede bedden en mooie nette en schone badkamer. Goed zwembad. Zeer goed ontbijt met heerlijk vers fruit en een a la minute gebakken omelet of pannenkoek als je dat wenst. Heerlijk buiten op mooie terras gedineerd met uitstekende gerechten en dito bediening. Vanuit hier Pompei en Napels bezocht met de auto, maar een busverbinding voor de deur schijnt ook aanwezig te zijn.

Per ongeluk onze Ipad stekker laten liggen en die hebben ze netjes kosteloos naar ons adres in Nederland opgestuurd! Klasse!

• 8JW vd Poppe01-06-2011

Goede uitvalsbasis bezoek aan Amalfikust/Paestum

Hotel ligt niet in een mooie omgeving. Hotel is prachtig een heeft veel faciliteiten. Het restaurant "Heaven" is ondanks 'slechte"uitstraling uitstekend.

• 9B. van Teeffelen18-04-2011

Mooi hotel net iets tever buiten Salerno.

Mooi hotel met een zeer mooie tuin en zwembad. Even oversteken en je bent op het strand met mooi uitzicht naar de bergen. Hier kan je een mooie zonsondergang meemaken. Het hotel staat net even te ver van Salerno vandaan. Bushalte naast het hotel alleen de bus komt gemiddeld 1 keer per 2 uur en de laatste bus vertrekt om 20:00. De prijs voor een taxi naar Salerno was dacht ik +/- 15 euro enkele reis. In de avond werden tegenover het hotel vaak wat schaars geklede vrouwen opgepikt. dat was een minpuntje. Zwembad en de tuin waren heel mooi. Jammer dat het hotel zover buiten Salerno staat anders had ik er zeker nog is terug gegaan. Salerno is echt een aanrader voor wie van echt italiaans houdt

• 10Juliette15-05-2008

we wilden de dag erop naar Amalfi en kwamen uit Calabrie. perfecte tussenstop, prima hotel, pas gerenoveerd en prachtige ruime kamer met mooi badkamer en echt wel 4 sterren! Een aanrader. alleen de omgeving vond ik minder mooi maar we waren op doorreis

Hotel Olimpico info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij