Appartement Villa Il Cenito

1 review over Appartement Villa Il Cenito in het Nederlands

absoluut af te raden

Wout De Schutter
26-8-2014

2 positieve punten aan dit appartement: een zeer mooi en vrij groot zwembad in een aardige tuin; propere lakens. Appartement en huisraad zijn vuil. De dode muggen van het vorige seizoen hangen overal; erger: het hele (ruime) appartement stonk naar vocht - een schimmelgeur die niet weg te krijgen was via ventilatie. De schimmel komt je tegemoet in de verschillende douches (3 badkamers). Zeer veel kalkaanslag aan het andere sanitair. De potten en pannen in de keuken stonden stijf van het vet, wij begonnen onze vakantie met afwassen. Het apartement is zeer gehorig: elke stap die erboven door de eigenaar wordt gezet is te horen in het verhuurde apartement. Ook buiten, op het terras, vallen onaangename geuren te ruiken, helaas. Er zijn namelijk een aantal (septische?) putdeksels gebroken, wat verstopt wordt onder bloempotten. Nog geen derde van de prijs waard

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Il Cenito in S.M. di Castellabate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Il Cenito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.