Appartement Villa BellaVista

2 reviews over Appartement Villa BellaVista in het Nederlands

Heerlijk appartement

Sanne
22-5-2013

Fijn appartement, schoon, mooi gelegen. Paar minuutjes loopafstand van het strand en van het dorpje.

Italie op haar mooist

aart merkelijn
21-9-2011

Schitterende plek, prachtige omgeving, veel service van Rita & Andrea (de eigenaren van het appartement). Heerlijk groot terras, tot laat in de avond genieten.

Franco, gevestigd midden in Santa Maria: bedankt voor het regelen van een huurauto. Bij hem kun je ook terecht voor excursies etc.

Echt heel bijzonder.

Aart, Christien, Stijn en Rik

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa BellaVista in S.M. di Castellabate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa BellaVista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.