Reviews over Roccagloriosa

Prachtige natuur, mooi huis

Raoul Bino,
    1-6-2016

Heel fijn huis, midden in de ntuur. Heerlijk rustig en toch dicht bij dorp met alle voorzieningen. Huis is fantastisch gelegen, stil en met prachtige vergezichten. Heeft alle voorzieningen, goede bedden, verwarming, kachel, gewoon prima verzorgd.

fijn huis, prachtige plek

barbra,
    17-12-2011

Het huisje is comfortabel, heeft een fijne sfeer en is prettig ingericht. Het ligt op een prachtige plek tussen de heuvels en de koeien. Wel redelijk afgelegen, dus je loopt niet zomaar even heen en weer naar het pitoreske middeleeuwse dorpje voor een cafe. Met de auto zijn strand en andere schilderachtige Italiaanse dorpjes goed bereikbaar.

rust en ruimte

Rupert Spijkerman,
    5-10-2011

Heerlijk op jezelf in een huis dat bijzonder smaakvol is ingericht en dat aan alle kanten schaduw- en zonneplekken biedt. Prachtig uit zicht over glooiend landschap. De accomodatie ligt dicht genoeg bij het dorp om boodschappen te doen en lekker te gaan eten.

zalige rust en uniek uitzicht

Tom & Ann (uit Gent),
    2-10-2011

Tussen de bergen, met steeds variërende wolken en toch maar twintig minuten van de zee ligt Valle degli Olivi. Een zeer stijlvol gerenoveerde woning binnen een heerlijke tuin die meegolft met het landschap en waar je één wordt met de verwonderlijk groene natuur van de Cilento.

Roccagloriosa scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews