Hotel Punta Civita

Hotel Punta Civita

We hebben een aantal aanbieders voor Punta Civita voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Punta Civita in het Nederlands

Geweldig adres

C de Bruin
5-5-2012

Punta Civita is een B&B en een aanrader. Wij hebben er met heel veel plezier gezeten. Het wordt gerund door een lief, behulpzaam echtpaar, Roberto en zijn vrouw. De kamers zijn helemaal goed en voldeden aan al onze eisen. Wij hadden een kamer met een balkon, met uitzicht op de zee. Maar ook op de tuin met citroenbomen. Het B&B ligt erg centraal voor uitstapjes. Naast het B&B ligt een wandelpad. Dit leidt naar Ravello (een behoorlijke klim) en naar Amalfi (afdaling..) Ook is er, als je niet met de auto wil rijden, een bushalte naast het B&B.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Punta Civita in Ravello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Punta Civita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.