Hotel Margherita

ItaliëCampaniëPraiano

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over Margherita

• 10Gabriella04-01-2016

Hotel Margherita ottimo!!

Hotel Margherira un 3 stelle super!! Pulizia, belle camere, spaziose e molto confortevoli, massima cortesia dei titolari e di tutto lo staff ......assolutamente da consigliare!!

• 10Carla Thompson04-05-2015

Geweldig familiehotel!

Het hotel ligt in het niet al te toeristische Praiano, aan een stille straat. Met de auto ben je zo in Positano of Amalfi. Andrea en Suela zijn een fantastische gastheer en gastvrouw. We voelden ons meteen welkom, voor het parkeren van de auto werd gezorgd, echt heel fijn. Wij hebben onze reis twee keer uit moeten stellen en beide keren zijn zij ons heel goed tegemoet gekomen. Uiteindelijk hebben we twee nachten in Hotel Margherita geslapen, maar we hadden net zo goed onze hele vakantie daar kunnen blijven. De kamer was geweldig, we hadden een eigen terras met een werkelijk fantastisch uitzicht. De kamer was ook heel schoon en er waren heerlijke toiletartikelen! Het zwembad hebben we niet gebruikt omdat het daar net een beetje te koud voor was, maar dat zag er ook heel fijn uit.

• 10RAYMOD F. ORSI29-08-2013

Great Place

It was a pleasure to have spent our 50th wedding anniversary with my children and grandchildren (12) at Hotel Margherita. The service was far exceeding what I would consider a 3 star hotel. The personal attention given by Suela and Adreas and their staff was outstanding and the family atmosphere was just great. The views from our 3rd floor balconies were just spectacular. I would not hesitate to recommend Hotel Margherita to anyone looking for what I would consider the best.

Thank You Suela & Adreas

• 9dario lucherini07-03-2013

Servizio e cortesia e ospotalità a 5 stelle!!!

Raramente si trova in un hotel una cortesia e ospitalità simili..davvero bravi e gentili in tutto e per tutto..è come stare a casa propria

• 10drspreid20-09-2012

Esperienza fantastica

L'Hotel Margherita è un albergo da consigliare. La posizione è ottima, a metà strada tra Positano ed Amalfi. Il parcheggio è gratuito e l'hotel provvede al trasporto alla spiaggia e al centro del paese. C'è la piscina, la vista è fantastica e le camere ben arredate. La wifi è gratuita e la cucina e la location del ristorante sono eccezionali. Tutto questo con un personale cordiale e disponibile: cosa volere di più?

• 9bieke geraerts24-08-2009

Goed bevallen!

Twee weken verblijf in dit, voor 3 sterren, goede hotel! Kamer met airco, koelkast, goede bedden, badkamer mag update hebben. Uitzicht van hotel is prachtig. Eigenaars reageren goed op vragen en hebben alle handige informatie. Centraal uitgangspunt voor verkennen kust Amalfi. Praiano, klein dorpje minder toeristisch dan andere plaatsjes. Hierdoor autenthieker en vooral goedkoper!

• 7J. Luijkx13-08-2006

Op het hotel zelf is weinig aan te merken. Verwacht alleen niet te veel van het zwembad(je). Twee slagen en je bent rond geweest. Alleen pootjebaden! Zeer goed ontbijt. Moeder en dochter zijn vriendelijk en hulpvaardig. Schoonzoon minder. Kreeg sterk de indruk dat je bij hem alleen meetelde als je vaak dure flessen wijn bestelde. Minpunt: baby en oma zijn de hele dag beneden aanwezig. Als je de Amalfie-kust wilt verkennen, zou ik hier niet meer naar toe gaan. Je kunt dat beter vanuit Sorrento doen.

Hotel Margherita info

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• OntbijtbuffetBeschikbaar