Appartement Villa Celentano

Appartement Villa Celentano

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag32°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Celentano voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa Celentano in het Nederlands

Fantastische plek!

Tanja
11-5-2015

Villa Celentano is een prachtige vakantiewoning (6 slaapkamers en 6 badkamers). De woning beschikt over een ruime woon/eetkamer, diverse terrassen (zon en schaduw) en een zwembad. De woning ligt in het kleine dorpje Ticciano, 7km van Vico Equense en 10 km van Sorrento. De wegen in de bergen zijn smal.De bus stopt voor de deur waardoor je ook gebruik kunt maken van de bus. De eigenaresse (Ensa) doet verschrikkelijk haar best om het de gasten naar de zin te maken. Ze spreekt nauwelijks Engels maar ze probeert op al je vragen een antwoord te vinden. De woning is geschikt voor 14 personen maar let wel even op bij de indeling. Sommige slaapkamers zijn met elkaar verbonden. Vanuit Ticciano ben je met de auto zo aan de Amalfikust en Sorrento. Pompei, Vesuvius en Napels zijn zowel met de auto als het openbaar vervoer goed bereikbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Celentano in Positano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Celentano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.