Reviews over Pontecagnano Faiano

ONze eigen camping!!!

Tineke Cazemier,
    5-5-2014

Deze camping hebben we ongeveer tien jaar geleden ontdekt.

Tien km. van de kust leek ons rustig. en dat is het ook!!

We komen er het liefst elk jaar op de heenreis door Italië

Altijd is er weer een gastvrij en hartelijk onthaal. Het voelt een beetje als familie. We kennen Salvatore en Halina nu al zolang, .Het zwembad is heerlijk en zo schoon. Elke morgen vroeg even een frisse duik nadat Halina hem helemaal weer heeft schoongeboend,

De keuken eerlijk en lekker met verse producten van het land rondom.

Voor ons is dit een thuiskomen.

Fantastische camping

Fam Koppendraier,
    26-3-2013

Deze camping is een verademing in dit drukke gebied. Schoon sanitair, veel schaduw en een rustig zwembad. De camping is vrij klein en heeft weinig plaatsen voor passanten maar je wordt er meer dan welkom geheten door de seizoensplaatshouders. De eigenaren zijn allerhartelijkst en hebben goede tips voor de vakantieganger. Het ligt wat verder weg van zee en toeristische plekjes, maar dat geeft nu net dat beetje extra rust. In het restaurant ter plaatse is het eenvoudig maar goed eten!

Zeer kindvriendelijk door de Italiaans-Oekraiense gastvrijheid van de gastvrouw.

Goede plek voor uitstapjes naar Capri, Napels, Pompeii en Herculaneum.

Geweldige gastvrije camping

Maria & John,
    15-10-2011

Zeer vriendelijk ontvangen door gastheer en gastvrouw op deze kleine maar aangename camping. Goede uitvalbasis voor bezoek aan Napels (en/of Pompei).

Fantastische plek

Ank Schenkel,
    3-9-2010

Een verblijf op deze camping is voor ons het hoogtepunt van de vakantie. Een prachtige ligging, heel rustig aan een kleine weg naar dorpje. Maar het zijn Salvatore en Halina, die maken dat je je er zo thuis voelt. De camping zelf is heel schaduwrijk, schitterend zwembad en veel bloemen rondom.

We komen er al 8 jaar.

Dichtbij de snelweg

Els,
    17-8-2010

Op doortocht naar Calabrie is dit een prima overnachtingshotel, wat een beetje lastig te vinden is zonder navigatie. Eenvoudige kamers maar erg vriendelijk personeel. Restaurant is simpel maar goed. Ontbijt met verse broodjes en verpakte broodjes.

Pontecagnano Faiano scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews