Camping Zeus

ItaliëCampaniëPompei

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Zeus voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 13 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 13 reviews
  • 5.7Staat v/h sanitair
  • 5.9Eetgelegenheden

Meer camping infoTonen op kaart

13 Reviews over Zeus

• 7Yvke10-09-2018

Prima camping voor bezoek Pompeii

Met enige aarzeling, gezien de recensies gekozen voor deze camping omdat het werkelijk op vijf minuten lopen van de opgravingen van Pompeii ligt. Het is een basic camping waar inderdaad het voorste gedeelte helemaal bestaat uit parkeerterrein voor Pompeii. Ook het achterste gedeelte, de daadwerkelijke camping wordt bij drukte hiervoor wel gebruikt. De plaatsen zijn erg klein, we konden met onze grote camper nauwelijks op een plek staan maar de eigenaar/beheerder vindt het prima dat je een tweede plek gebruikt zonder dat deze in rekening werd gebracht! Camping wordt prima onderhouden, vuilnis wordt dagelijks weggebracht, er wordt geregeld op een dag schoon gemaakt. Sanitair is zeker verouderd, maar is wel schoon. Beheerder is vriendelijk. Goedkope camping in vergelijking met andere Italiaanse campings

• 8henny22-07-2018

prima plek

Dit is een prima camping. De negatieve dingen over parkeren en slaande deuren is echt voorbij. Er is een groot parkeerterrein voor dagjes mensen. Maar apart daarvan wordt je naar de camping geleid. Er is kennelijk veel ten goede verandert. Goede douches die je onbeperkt kon gebruiken. Enige nadeel kan zijn de kleine plekjes. Maar eind juni had men er geen enkel probleem mee als je 2 plekken gebruikte. We zijn er 6 dagen geweest. Naast de camping is een station. De toerist informatie is net buiten de camping en Pompei ligt er tegenover. Prima plek. We bezochten pompei, Paestum, Vesuvius, Sorento en Amalfikust. Napels.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Yara29-08-2017

Parkeerplaats?

Camping Zeus licht direct naast Pompei Scavi. Het is een kleine camping met daarvoor een hele grote parkeerplaats voor bezoekers van Pompei. Dit loop je eerst over voordat je bij de campingplaatsen uit komt. Wij mochten zelf kijken waar we wilde staan met de tent, veel plekken met schaduw. Toiletgebouw ziet er oud uit maar er word veel schoon gemaakt. Op de camping is verder niks aanwezig ook geen vuilnisbakken voor afval. Om 1 nacht te blijven en Pompei Scavi te bezoeken is het prima. Als Pompei Scavi sluit, dan sluiten alle eettentjes in de buurt en op de camping ook, houd hier rekening mee!

• 1Eetgelegenheden
  • 1Christian Pechan14-09-2015

Sicherheitsrisiko

Es gibt keine besetzte Rezeption in der Nacht. Von Wachpersonal auch keine Spur. Wir wurden in der Nacht vom 28./29.8.2015 empfindlich bestohlen. Ersatzautoschlüssel, Auto und Personal´-Papiere, Haustürschlüssel, EC-Karten und Bargeld weg. Wir mussten die Heimreise antreten, denn ein Telefonat und die Mafia räumt Dir zu Hause die Bude aus.

• 5Staat v/h sanitair
  • 1Steve Bishop26-05-2014

Service with a snarl!

This site is right in the middle of everything you need to see. BUT! The receptionists give you no greeting, no info and do not give a damn! Wifi appalling, but they argue with you when you ask for a refund. Horrible toilets. Campers packed in tight. Worst customer service we have ever witnessed. Never again!

• 1Staat v/h sanitair
  • 3Marjon12-07-2013

Camping met kleine plekjes en smerig sanitair

Camping ligt naast Pompeii, dus handig voor bezoek aan de opgravingen. Plaatsen zijn erg klein, wel veel schaduw. Sanitair en afwasbakken zijn erg verouderd en ook vies. Volgens mij zijn de wanden al jaren niet schoon gemaakt. Koud afwaswater. Camping ligt naast station dus ook veel lawaai van de trein. Je kunt met de bus naar de Vesuvius. Maar het is heel goed te doen met eigen auto en scheelt je dan ruim 8 euro p.p. Wij zijn met de trein naar Ercolano geweest, aanrader ! Kleiner dan Pompeii maar mooier bewaard gebleven. Deze camping raden wij ondanks Acsi tarief niet aan. Misschien zijn de andere campings in de buurt beter.

• 1Staat v/h sanitair
  • 8Jelte31-10-2012

Uitstekende plek naast de opgravingen

Je loopt in een paar minuten naar de ingang van de iopgravingen van Pompeii. Ook kun je een bustochtje boeken naar de Vesuvius; het eerste stukje met de bus, dan met een 4W drive en tenslotte nog een paar kilometer lopen. De camping ligt in een soort sinaasappelboomgaard. Helaas waren er nogal veel mieren, die van de bomen onze camper in kwamen. Daar kom je dan niet zo snel maar van af. Veel schaduw, maar de ruimtes zijn beperkt. Met een camper kun je niet overal staan. In oktober was het hier nog druk. Reserveren lijkt geen overbodige zaak, als je langer wilt blijven.

• 8Eetgelegenheden
  • 5pascale28-10-2012

Dit nooit meer

De camping is voordelig gelegen: vlakbij het station en bij de archeologische site. Het nadeel van deze ligging is dat je de treinen voorbij hoort denderen. Meer en ontzettend hinderlijke (geluids)overlast ondervonden wij van de bungalows op de camping. Deze worden per uur verhuurd aan "working girls". De hele avond en nacht door rijden er auto's aan en af. Bovendien worden de huisjes na iedere "klant" door luidruchtige schoonmaaksters aan kant gemaakt. Een ononderbroken nachtrust is daardoor niet mogelijk. Het campingpersoneel is onverschillig en onvriendelijk. De zwerfhonden die over de camping lopen dragen niet bij tot een ontspannen vakantiegevoel. Het sanitair is schoon, maar erg verouderd en dringend toe aan een opknapbeurt. In de douches geen ruimte om je kleren droog te houden. Wij bezochten de camping eind oktober 2012. Uitsluitend het kleinste formaat campinggasje was verkrijgbaar. In de wijde omtrek geen campinggas te vinden.

• 9harry26-07-2012

prachtige plek

idiaale camping voor als je naar de opgravingen wilt of met de trein naar napels of sorento . mooie plaatsen met veel schaduw , alleen de campwinkel is iets minder maar hele grote supermarkt op loopafstand

• 4Eetgelegenheden
  • 7hanny25-06-2011

leuke camping

echt een camping om als uitvalsbasis te gebruiken. trein/station op loopafstand.(daardoor wel goed te horen). napels is met de trein uitstekend te doen, en trein is erg goedkoop in italie. zelf met de auto de Vesuvius oprijden zou ik absoluut afraden. Met alle bussen die of omhoog of omlaag gaan en die je moet ontwijken in de haarspeldbochten, is niet te doen.

• 6Eetgelegenheden

Camping Zeus info