Hotel Villa dei Misteri

ItaliëCampaniëPompei

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa dei Misteri voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1 review
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 1 review
  • 7Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

1 Reviews over Villa dei Misteri

• 7Roy en Anja06-12-2009

Goed hotel, goed bereikbaar en naast de Scavi

Met het openbaar vervoer is het hotel goed bereikbaar. Wij zijn op Napels gevlogen en op het central station hebben wij de lightrail richting Sorrento genomen. Je stapt dan uit op Pompeii-scavi. Vanaf daar is het maar een paar honderd meter lopen naar het hotel. Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw en - om het zwembad heen - nog een ring met kamers. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw (is rustiger, want in de omliggende kamers worden vaak scholieren/studenten ondergebracht). Deze was ruim en schoon en ook de badkamer is prima. Vanaf het balkon hadden wij uitzicht op Pompeii. Het avondeten hebben we in het hotel genuttigd. De kaart is niet uitgebreid, maar het eten is oke en betaalbaar. Wil je kletsen en tips hebben, spreek dan de baliemedewerker (Carlo) even aan. Hij is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels. Bestel bij hem zeker ook de huisgestookte Limoncello (lekker!!).

Hotel Villa dei Misteri info

Facilities

• LiftenBeschikbaar (1)

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij