Camping Pompei

Camping Pompei

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Pompei voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Pompei in het Nederlands

Prima maar niet douchen

Bea Van Den Berg
7-7-2019

Voer het bezoeken van Pompei, de Vesuvius etc is het een prima camping, maar het sanitair is ontzettend smerig

Gereisd Met partner in juni 2019

Veel cultuur

Italofiel
22-5-2016

Je kunt in Pompei de opgraving nergens iets drinken. Neem dus zelf voldoende water mee. Lastiger lopen (logisch) voor mensen die slecht ter been zijn

Gereisd Met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pompei in Pompei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pompei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.