Hotel Iside ***

We hebben een aantal aanbieders voor Iside voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Iside in het Nederlands

Aanrader

evert toxopeus, 1-8-2009

Ideaal gelegen hotel om de opgravingen, 10 min. lopen, te bezoeken. Makkelijk bereikbaar en gratis, veilig parkeren in de tuin.

Schone, van alle gemakken voorziene kamers. airco en balkon.

Vriendelijk, ouder, beheerders-echtpaar. Redelijk, Italiaans, onbijt.

Prima hotel om, na een vermoeiende, hete dag,aan het eind van de middag terug te keren.

Aanrader.

We hebben dit hotel als uitvalsbasis gebruikt om Napels,

Theo, Annemarie, Ben en Lia., 29-4-2008

We hebben dit hotel als uitvalsbasis gebruikt om Napels, Pompeï, Ercolano en de Vesuvius te gaan bekijken.

Echt een prima hotel. De auto mocht veilig in de tuin staan en we zijn overal met de trein naar toe gegaan. (10 min. lopen). Ook het centrum van Pompeï is gemakkelijk te belopen.

De kamers (netjes en schoon) en het ontbijt waren prima. Een aanrader!

Geen luxe hotel voor degenen met een groot budget, maar de

Frans, Carrie, Julien en Xavier, 16-1-2008

Geen luxe hotel voor degenen met een groot budget, maar het hotel ligt heel gunstig vlakbij de opgravingen (10 min. lopen) en het centrum (5 min lopen). De kamers met airco zijn prima en schoon, niet groot. Alleen gratis ontbijt hebben we gedaan en dat was best goed: 2 broodjes met jam, koffie, thee, jus d'orange. De bejaarde eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. In de tuin kun je vers fruit plukken.

We hebben een aantal aanbieders voor Iside voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iside in Pompei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iside scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.