Hotel Diana Pompei

12 reviews over Hotel Diana Pompei in het Nederlands

Vriendelijk hotel

Lindy v Lijssel
13-6-2017

Leuk hotel wij verbleven hier 3 nachten via touroperator reis Italië . Heel vriendelijk personeel en behulpzaam met excursies uitzoeken . Kamers waren erg basic maar schoon . Helaas geen balkon . Het enige wat we hier miste is een zwembad. Aanrader hier is de vulkaan de opgravingen en een boottochtje naar het mooie capri .

Oude reviews (archief)

Onze rondreis Schatten van Zuid Italie begon hier in Pompei. Keurig hotel dicht bij de ruïnes van Pompei en gezellige straatjes. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en prachtige tuin met citrusbomen vol fruit. Eigen parkeerplaats wat heel fijn is. De kamer die wij hadden was erg klein en donker en de badkamer m.n. de douche was te klein. De bedden waren heerlijk en het ontbijt was ruim voldoende. Heerlijke italiaanse broodjes met kaas en ham en zoetigheid en een prima cappucino. Wij zijn hier 2 nachten geweest en dat was precies goed langer had het niet moeten zijn.

Een echt 3 sterren hotel

JUGO
24-2-2015

In mijn ogen een echt 3 sterren hotel, sober maar netjes. Er is geen minibar, de receptie is klein, net als de kamers. De kamers zijn sober ingericht met een hele kleine tv. Overigens wel heerlijke bedden en een goede douche. We hadden wel wat last van geluidsoverlast, van verkeer in de ochtend. Overigens stond het raam wel open. Het ontbijt was eenvoudig met weinig keus, maar wel lekker en vers. Het personeel was erg vriendelijk! De locatie is top, middenin het toeristische centrum van Pompei

We hebben een aantal aanbieders voor Diana Pompei voor je op een rij gezet:

Het hotel is schoon en vriendelijk, behulpzaam personeel (behoudens een nachtwaker die geen boe of bah zegt).

De kamer is echter zeer klein met maar een stoel. Er is geen balkon of buitenverblijf aan de kamer.

Het ontbijt is erg karig (tenzij je van zoet houdt). Slechts een broodsoort, een vleeswaren soort (ham) en een soort kaas, geen eitje, zeer beperkte keuze.

Als uitvalbasis met OV is het niet ideaal.

Er zijn 3 stations: 1 dichtbij voor de lijn Napels-Salerno die gemm. 1 x per uur rijdt.

1 station in het centrum om met de circumvesuviana naar Napels te gaan.

1 station (Pompei Cavia) bij het oude Pompei om naar Sorento te gaan . Dit station is een heel eind lopen.

De Circumvusviana rijdt 1 x per half uur en is niet aan te raden: Zeer vies, vol graffitie, erg armoedig, asociaal en soms bedreigend gedrag.

Kortom, als je geen al te hoge eisen stelt aan het hotel is het wel een goed hotel maar een 9,1 (waarmee ze adverteren) is natuurlijk sterk overdreven.

Gewoon goed hotel

Harald
21-5-2014

Wij zaten in de nabijgelegen Diana Inn appartementen. Merk je verder niet zoveel van. De dames aan de receptie zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. Toch 3 minpuntjes: de omschrijving die we van de receptie ontvingen om het hotel per trein te bereiken was niet helemaal correct. Er was blijkbaar begin dit jaar een rots op het spoor tussen Napels en Pompei gevallen. Daardoor kun je uitsluitend het hotel bereiken via een bus of de Circumvesuviana (een metro achtige trein die door de sloppenachtige buitenwijken van Napels richting Pompei rijdt). Verder kon het ontbijt voor de prijs veel uitgebreider. Nu elke dag een broodje jam en vlees en dan ben je al vrij snel er door heen. Als derde verbeterpuntje is de Wifi verbinding in Diana Inn: vergeleken met ons verblijf in Rome was deze gewoon langzaam. En dat terwijl de zender in de gang hangt.

goed hotel

piaf
11-8-2013

dit hotel ligt dicht bij de opgravingen en de Amalfikust. Zeer vriendelijk Engels sprekend personeel en heel erg schoon. Ontbijt typisch Italiaans.

Een aanrader wanneer je de opgravingen en de versuvius wilt bezoeken

ideale plek voor bezoek Pompeii

bob.driessen
29-6-2013

Geweldig plek voor bezoek aan Pompeï (achteringang gebruiken ideaal), maar ook voor de rest in de omgeving door ligging vlak bij trein en de bus naar Vesuvius. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, spreekt Engels en doet alles voor je. Prima schone kamers en een klein zijstraatje met eigen parkeerplaats. Wifi en ook een prima ontbijt.

Kleinschalig hotel. kregen direct na boeking via touroperator allerlei informatie teogestuurd via Email. Kamer zijn schoon en bedden prima. Aparte ruimte met Douche en toilet, ook deze prima schoon en toereikend.

Diner en ontbijt in de tuin. zalig onder de Limoenen bomen. Dinerkaart is beperkt, vooral vis en salades, maar eventueel zijn er andere restaurants in de buurt. Ontbijt met verse koffie en ruime keus aan alles.

Zeer vriendelijk personeel. Op de dag van vertrek mocht de auto blijven staan tot we terug kwamen van ons bezoek aan de ruines. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Wat een prettig hotel. Zeer schoon. Vriendelijk en gastvrij, Uitstekende informatie gevend over de bezienswaardigheden in de naaste omgeving.

Kamer aan de kleine kant, geen enkel probleem voor een paar nachten.

Marian en Hans

geweldig hotel

p_vanrosmalen
21-3-2011

Het hotel ligt op loopafstand van het station en de opgravingen. Hotelpersoneel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Kamers zijn zeer schoon, wat eigenlijk voor het gehele hotel geldt.

We hebben een aantal aanbieders voor Diana Pompei voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diana Pompei in Pompei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diana Pompei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diana Pompei scoort een 7.68 uit 10 op basis van 13 reviews.