Hotel Marulivo

5 reviews over Hotel Marulivo in het Nederlands

Sfeervolle en rustige plek

Daphne
16-9-2016

Hotel Marulivo is een prachtig oud gebouw, midden in het centrum van Pisciotta. De kamers zijn sfeervol ingericht, badkamer keurig (wel alleen een stortdouche en geen extra handdouche, dat vond ik jammer), Frans balkon met uitzicht op zee. Airco aanwezig (zeker in de zomer geen overbodige luxe!). Het ontbijt is zeer uitgebreid en wordt geserveerd op het terras dat tevens uitzicht biedt op zee. De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam bij het geven van informatie over de omgeving en te bezoeken restaurants. Er zijn wat kleine terrassen met zitjes aan de zeezijde. Auto kan geparkeerd worden op een grote gratis parkeerplaats enkele minuten lopen van het hotel. Voor mensen die slecht ter been zijn, is de plek niet geschikt, er moeten wat trappen gelopen worden om bij het hotel te komen.

Heel klein minpuntje: wij misten af en toe schaduwrijke plekken in en rondom het hotel. Auto noodzakelijk als je je actieradius wilt vergroten in deze omgeving, ook naar zee lopen is een grote inspanning vanwege de hoogteverschillen!

Hotel with na view

peter.z
16-10-2012

Voormalig klooster, met gevoel verbouwd naar hotel. Bij mooi weer spectaculair uitzicht.

Ouderen moeten nogal wat trappen lopen. Hotel ligt in het autovrije centrum. Eigenaar is erg behulpzaam om samen bagage op te halen.

Ontbijt is Italiaans, wel vers.

Kamers had erg harde matrassen (werd iedere morgen wakker met rugpijn). Kamers zijn verder keurig.

Prachtig uitzicht!

bellakristel
3-8-2012

Heel mooi hotel in het centrum van Pisciotta, met prachtig uitzicht over de zee.. rustig grotendeels autovrij centrum met veel trappen, authentiek Italiaans. Zeer gastvrije eigenaren Lea en Massimo die je overal mee willen helpen! Mooie kamers, ik had een mooie kamer met zeezicht:)

Schitterend uitzicht

Alex en Anike
20-8-2009

Het hotel ligt boven op een rots met pracht uitzicht. Wij hadden een los staand appartement dat echt tussen de Italiaanse inwoners ligt.

Prachtig appartement met veel gevoel voor stijl en architectuur ingericht. Romantisch.

In het dorp zijn meerdere restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Echt nog een authentiek dorpje in het zuiden van Italië. Pracht omgeving waar je tot rust komt. Pompeï is goed te bereiken. Je hebt wel een auto nodig.

Nadeel: om bij het appartement te komen moet je veel trappen af en ook weer op. Goed voor je conditie maar absoluut ongeschikt voor mensen slecht ter been.

Fantastisch hotel!

3-8-2009

Dit hotel ligt prachtig bovenaan een rots en het uitzicht is verbluffend. Perfect om helemaal tot rust te komen! In het dorpje zitten twee leuke restaurantjes en voor het strand moet je tien minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Marulivo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marulivo in Pisciotta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marulivo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.