Camping I Pini (Glamping)

8.5Fantastisch

Italië, Campanië, Piano di Sorrento

8.5Fantastisch

• 8.9Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

3 reviews over Camping I Pini (Glamping)

• 9Henriette28-04-2019

Aanrader als je Rome wilt zien!

Leuke kleine familiecamping vlakbij Rome. Mooi zwembad en lekker eten in het restaurant. En natuurlijk de gele dag door lekkere Italiaanse koffie, cappuccino en gelato. Er staan vooral mobile homes en er zijn een paar plekken voor tent/caravan. Leuke uitvalsbasis om Rome aan de kinderen te laten zien. Dagtripje naar Pompeii was ook heel geslaagd.

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 2018
      9Rina01-12-2018

Heerlijke, knusse camping. Vriendelijk personeel. Geweldige animatie voor jong en oud. Top. Heerlijk eten, alles super goed.

• 10Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• Oude reviews

4Anoniem26-07-2013

Viel tegen

Trein station is te voet bereikbaar. Sanitair was niet schoon en een paar "franse toiletten". Weinig sfeer op de camping. Eigenaren zijn vriendelijk. Prijs-kwaliteitverhouding: o.i. duur voor hetgeen er geboden wordt.

Met oudere kinderen

0 tips over Camping I Pini (Glamping)

0 vragen over Camping I Pini (Glamping)