Vakantiepark
5,7

• Onderkomen6,5
  • Activiteiten3,1

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Village Baia del Silenzio voor je op een rij gezet:

11 reviews over Vakantiepark Holiday Village Baia del Silenzio in het Nederlands

Nooit meer

Henk
5-9-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6
  • Activiteiten2

Geen silenzio in Baia di Silenzio! Je zou van de naam iets anders verwachten. De omgeving is echt mooi, de camping is mooi maarrrrr... bij het zwembad beneden in de baai wordt een orgie van geluid geproduceerd met animatie en vertier. Helaas op zo’n vreselijk niveau dat de naam Baia di Silenzio een woordspeling is helaas. Als je op zoek bent naar rust dan ga je hier echt mentaal compleet kapot. Doodzonde en jammer... badmutsen zijn overigens ook niet echt van deze tijd ...En als klapper op de vuurpijl... je mag hier je hond mee naartoe nemen.... :(..

Super plaats!

Tim
24-7-2017
  • Activiteiten7

Zeer mooie vakantieplaats in het zonnige, rustige zuiden van Italië. Gelegen in de prachtige stiletto baai, met uitzicht op de capo palinuro. Zeer leuke huisjes (bilo) met de woonkamer buiten onder de pergola. Met mooi zwembad, strandstoelen aan zee inbegrepen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Sfeervolle camping met een prachtige ligging

Fam. Johannes-Waley
5-8-2015
  • Activiteiten8

De camping is gelegen tegen een steile rotswand waardoor je vanaf het hoger gelegen deel van de camping prachtig uitzicht hebt over de baai en het strand. De 'Trilo home' stacaravan was super schoon bij aankomst. Er is een fanatiek schoonmaakteam op de camping werkzaam; de accommodaties worden van top tot teen geboend en gepoetst voordat er nieuwe gasten arriveren. Complimenten voor deze dames! Je kijkt vanuit het rustige zwembad mooi uit over zee. Je kunt lekkere drankjes en ijsjes bestellen bij de zwembadbar, het personeel is erg attent en vriendelijk. Strandbedjes & parasol zitten bij de deal in. Deze heb je zeker nodig; het is geen strand om op je handdoekje te gaan liggen. Aanrader: grotten-tour met een boot die vertrekt vanaf de steiger bij de camping. Enige (kleine) minpuntjes: het sanitair is erg verouderd (maar wel schoon!). En luidruchtige Italiaanse animatie tot 13.00 op het strand. Harde muziek en geschreeuw. Had voor ons niet zo gehoeven in deze baai van stilte ;-)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Goede camping in prachtige omgeving.

Jasper
6-7-2014
  • Activiteiten7

Prachtige camping. Wel erg steil, maar hierdoor een prachtig zeezicht. Tevens rijdt er en golfkarretje van het zwembad naar de hoger gelegen receptie. Caravans voorzien van een zeer ruime en degelijke veranda waar ook tijdens een regenbui heerlijk te zitten is. Prachtig zwembad en ruim strand waar een eigen plekje ter beschikking is zonder bijbetaling. Zwembad voor kinderen zou verbeterd/ vernieuwd kunnen worden (meer speelser door bijv. glijbaan). Restaurant kan meer uitgehaald worden; summiere kaart met voornamelijk pasta. Niet altijd alle gerechten aanwezig. Pizzeria slechts paar dagen per week open. Goed betalingssysteem d.m.v. betaalpas; contanten op zak hierdoor niet nodig. Personeel allen zeer vriendelijk en behulpzaam. Enkelen spreken Engels of Duits, rest alleen italiaans, ook veel het geval in de omliggende dorpen. Pisciotta is een klein dorpje met een sfeervol pleintje (leuk om in de avond te bezoeken). Palinuro is iets groter met meer horecagelegenheden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Director, Caprioli di Pisciotta (SA), Mon Aug 25 2014 14:47:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hello Jasper, thank you a lot for sharing your experience! We are glad to read that you enjoyed your holiday here in Baia del Silenzio Resort, the location and also the beautiful villages that we have around. We hope to see you again here in Cilento to help you discovering other beauties, like the caves, the Oasis of Morigerati, the most beautiful beach 2014: Infreschi beach, and so on. Best wishes from the whole team!

Nette camping met vaste stacaravans,

Fam.uut Zeeland
1-9-2013
  • Activiteiten8

Als 2e week van een zelf georganiseerde fly-drive vakantie vanuit Rome hebben we hier een week doorgebracht. Nette verzorgde camping met een eigen strand waar parasol met ligbed en stoel voor je klaar staat. Het nadeel is wel dat de mobile homes van touroperator zich op het bovenste gedeelte van de camping bevinden en erg hutje mutje geplaatst zijn met weinig privacy. Binnen 4 mtr. naast je, voor je en achter je staat een caravan en Italianen kunnen ook erg luidruchtig zijn. Vanuit hier hebben we Pompei bezocht , toch nog 2,5 uur rijden. Verder zijn we een dag gaan raften. Een aanrader, om een paar uur te spelen in een koele rivier. De zeegrotten van Paluniro kun je niet links laten liggen. Vergeet niet je zwemoutfit mee te nemen voor een duik in de baai tijdens de grottentour. Een ijsje halen en een wandeling in het nabijgelegen Piscotta is zeker de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Baia del Silenzio, Caprioli di Pisciotta (SA), Thu May 08 2014 15:21:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hello Rooijen, thank you for your review! We are happy that you enjoyed the holiday here in Cilento and in our Resort! We would be glad to have you again as our guest, also to guide you discover other beauties of Cilento! We can always set aside an accommodation with more privacy only for you! We hope to see you soon! Greetings from the whole staff!

fantastische plek!

familie met jonge kinderen
3-8-2013
  • Activiteiten8

We vonden Baia del Silenzo een heerlijke camping. Het is wat steil, maar zelfs vanaf het hoogste punt waar onze stacaravan stond was je zo beneden. En naar boven reed het golfkarretje! Onze kinderen (8 en 5) hebben zich er prima vermaakt. 80% van de camping zijn Italianen, wat ons een echt vakantiegevoel gaf. Een heerlijk strand, waar je bedje al klaar staat. Ook het zwembad was heerlijk om even af te koelen, en een gezellige bar erbij. Het restaurant heeft een kleine kaart, maar wel lekker eten! En als je wilt bezorgen ze het in je caravan!! Mobile home was netjes en schoon. Airco heb je wel nodig, ook 's avonds bleef het erg warm. Leuke plaatsjes in de buurt zijn Palinuro en Marina de Camerotta. Wij hebben er heerlijke weken gehad en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013
Baia del Silenzio, Caprioli di Pisciotta (SA), 8-5-2014

Dear Guests, thanks for your nice review! We are really pleased to know that your children liked our Resort and that we gave you the feeling of a real holiday! We have just to invite you again in our holiday village! Warmest Greetings

prima vakantie!

M. de Crom
1-10-2012
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

mooi verzorgde camping met prachtig uitzicht. Het is er erg steil. Vanaf het lager gelegen strand/zwembad is het een hele klim naar de receptie en winkel. Er rijdt echter 'n golfkarretje waardoor je moeiteloos heen en weer kunt! Stacaravan gehuurd via touroperator. Zag er keurig uit. Prachtige houten veranda. Privestrand met gratis parasol, ligbed en strandstoel. Ook gratis ter beschikking; waterfietsen en kano's. Personeel spreekt bijna geen Engels: zijn echter erg aardig en bereidwillig. Restaurant is eenvoudig maar lekker. Tijdens ons verblijf (de eerste 3 weken van juli 2012) werd er alleen pizza geserveerd in het restaurant (afhalen was niet mogelijk) en dan ook alleen nog maar van vrijdag t/m zondag. Overige gerechten werden wel de gehele week geserveerd. Winkel bevat voldoende voor de dagelijkse boodschappen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012
Baia del Silenzio, Caprioli di Pisciotta (SA), 8-5-2014

Hello thanks a lot for sharing your experience! We are happy that our kindness and our services have made your holiday more pleasant and we hope to see you again! Best wishes from the whole team!

fantastische ligging!

Patricia de Koning
30-8-2011
  • Activiteiten8

Voor de tweede maal hier drie weken op vakantie. Weer erg tevreden. De ligging is echt prachtig aan een baai, heel groen en heuvelachtig. Kleine dorpjes in de buurt, geen grote steden. Echt Italiaans georienteerd, bijna geen andere nationaliteiten aanwezig. Wij vinden dat leuk, maar het is wel handig als je een beetje Italiaans kan spreken. Aan het strand kun je gratis ligbedden gebruiken en bootjes, waterfietsen en kano's lenen. Het resort is heel schoon en mooi onderhouden. Je moet wel goed ter been zijn, het is veel klimwerk. Het zwembad, de bar en het restaurant hangen zeg maar boven de zee. Animatie ook enkel Italiaans,, zoals salsadansen en fitness en zang en dans. Wij gaan nog eens terug! Echt voor Italie liefhebbers!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011
Baia del Silenzio, Caprioli di Pisciotta (SA), 8-5-2014

Hello Patricia, we are glad to read that you enjoyed the location and the whole italian atmosphere. Well, in Italy we always say: "There isn’t two without three" so why don’t you come to visit us for the third time? We have in program great news, including wonderful excursions and events with the whole Cilento taste! We greet you with an "Arrivederci!"

echte familie cmping

Harmen Bea
7-7-2011
  • Activiteiten8

prima camping met goede voorzieningen. Kinderen kunnen lekker scharrelen in het water tussen de rotsen of in het zwembad. Veel sportbegeleiding en mogelijkheden. 's Avonds hele leuke italiaanse animatie, napolitaanse liederen ed. Een prima minimarket, wat er niet is kan je bestellen. Een gezellig en goed restaurant met vriedelijke bediening. De camping werkt met een credit kaart systeem dus geen geld, nadeel, je kan alleen een volle kaart krijgen dus vantevoren goed afspreken wat er met het restant gebeurt. Men is er zeer klant gericht en een bijkomend voordeel, weinig nederlanders.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010
Baia del Silenzio, Caprioli di Pisciotta (SA), 8-5-2014

Ciao Dbhihte, thank you for your nice review! We are happy to know that your family liked this italian experience! We hope to welcome you soon again in Cilento! Our best to you and your family!

Heerlijke Italiaanse vakantieplek

Patricia uit Huizen
30-8-2010
  • Activiteiten8

Echt Italiaans, dus daar moet je van houden. Waren nu een paar Nederlandse gezinnen, maar 99% is Italiaans (vooral Napolitanen). Wij vinden dat leuk en kunnen ons redden in de taal. Een paar mensen kunnen wat Engels. Het ligt echt prachtig tegen een berg (dus klimmen), met veel olijfbomen en planten, aan een geweldige baai met strand en mooi zwembad hangend over de zee. Het is echt een prachtig resort. Onze mobil heel nieuw en veranda lekker in de schaduw. Sommige mobils meer in de zon, maar er is airco. Bij je mobil horen twee strandstoelen en parasol op het strand. Je mag gratis de waterfietsen en kano´s gebruiken. Veel Italiaanse entertainment. Geen grote steden in de buurt. Pisciotta is een gezellig dorpje dichtbij en Palinuro is een druk stadje met meer winkels en eetgelegenheden en heel vol met Italiaanse vakantiegangers (ca 10-15 minuten). Pompei is een aanrader en Vannulo een buffelboerderij. Een aanrader voor de echte Italie liefhebber!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010
Baia del Silenzio, Caprioli di Pisciotta (SA), 8-5-2014

Dear Patricia, thank you a lot for your review!We are delighted to read that you loved our Resort, the location and Cilento. Thank you again for your really nice words. We hope to see you again, Warmest Greetings

Vakantiepark info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand200 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Holiday Village Baia del Silenzio in Palinuro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Holiday Village Baia del Silenzio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Holiday Village Baia del Silenzio