Camping Villaggio & Campeggio Nettuno

5 reviews over Camping Villaggio & Campeggio Nettuno in het Nederlands

Echt nooit meer.

wang
26-9-2016

Camping ligt gunstig om de tempelvallei te bezoeken. Camping zelf ligt aan zee maar stelt verder niets voor, zee kan je vanaf de plaatsen niet zien door de vele rietmatten, enig goede vonden wij het restaurant met vriendelijke bediening en prima eten. Onbeschofte eigenaar.

Dit stuk van Sicilië is in het voorseizoen gewoon smerig en ongastvrij.

eenmalig

Ritsema
5-7-2016

Prima ontvangst op de camping en keurig uitleg over sanitair enz. sanitair was netjes en altijd warme douches. Voor wie met een auto en caravan op pad gaat is deze locatie niet aan te raden. Van de snelweg naar deze camping moet je 5 kwartier alleen in de 1e en 2e versnelling rijden en niet bang zijn voor smalle, steile en nauwe wegen. Ook de camping af rijden met caravan is een uitdaging. Daarnaast moet je 3 kwartier rijden als je de omgeving wilt verkennen. Restaurant camping is prima. zwembad stelt niks voor. Omgeving en de kustlijn is prachtig maar na 2 dagen ben je er wel uitgekeken. Voor campers is de camping beter toegankelijk. De weg sorento/Amalfi is van 06.30 -24.00 verboden voor campers en auto's met caravan.

Niet doen

Toine
9-8-2013

De camping is in verval. Het enige wat goed in orde lijkt is het zwembad. In vergelijking met andere italiaanse campings tijdens onze rondreis viel deze vies tegen. Niet netjes onderhouden plaatsen. Veel staat schots en scheef. Toiletten moeilijk van slot af te halen, etc. Het restaurant aan de overkant van de weg is wel ok. We zijn maar twee nachten gebleven op deze camping daarmee hielden we het wel enigzins uit maar waren blij dat we weer op weg gingen. Camping heeft wel een eigen stranddeel maar je moet wel extra betalen. Pffffff

afgelegen plek

meta_oukes
7-8-2011

We hadden een appartement met mooi uitzicht over de baai, daarmee hadden we mazzel want dat is voor erg weinig huisjes het geval. Te duur, oud gedateerd huisje, veel mieren. Het strandje lag aan de overkant van de weg, drie flinke trappen lager. Het is een klein kiezelstrand dus neem je strandschoenen mee. De koffie was er heerlijk, 1,80 per glas, er is een kleine pizzabakkerij bij. Het dorpje nerano stelt echt niets voor maar ook daar opvallend onvriendelijke benadering in de restaurantjes. Als je ergens anders naar toe wilt reken er dan op dan je minimaal drie kwartier met de auto, via een weg met veel haarspeldbochten moet rijden. Bij vertrek konden we nog even 120 euro betalen , 60 voor verplichte eindschoonmaak en 4 x 15 euro voor een clubcard (?????) voor de animatie. Deze bestond uit tekenen aan tafel in de ochtend en aquagym in een klein opzetzwembad. En iedere avond disco en italiaans cabaret waardoor je zeker weet dat je nooi voor half een in slaap zult vallen.

Volgende dag rechtsomkeer gemaakt!

Regine
3-8-2010

De website doet anders vermoeden. De mooie foto's zijn niet van de camping maar van het strandgedeelte waar een loungegelegenheid is. De camping zelf stelt niets voor. Het zwembad is ongezellig, het sanitair is slecht (koud water etc.). De de ligging in het bos ziet er allemaal erg donker en somber uit.

Ook Paestum viel een beetje tegen. We zijn daarna naar Sorrento gegaan en dat was helemaal TOPPIE!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio & Campeggio Nettuno in Paestum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio & Campeggio Nettuno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Villaggio & Campeggio Nettuno scoort een 5.62 uit 10 op basis van 5 reviews.