Hotel Oleandri Resort

Hotel Oleandri Resort
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Oleandri Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Oleandri Resort in het Nederlands

hotel super, omgeving in september uitgestorven

B. Reijnders
27-9-2017

Zwembad met aanleg tuin echt prachtig. Ontbijt super. Avondeten matig. Personeel vriendelijk. Super mooi privé strand met beachclub. Auto noodzakelijk. Afstand naar highligts net te ver.

Oude reviews (archief)

Een ideale vakantie plek in Italie

Luminita
26-7-2015

Oleandri is een mini paradijsje in een best arme omgeving. Je hebt alles op de resort: een geweldige zwembad, aardige personeel, een prive beach met gereserveerde bedden en parasols, lekkere pizza's, animatie voor de kinderen. De kamer was ok, met een mooie vloer en heel schoon. In de buurt is het de moeite waard om de ruines van Paestum te bezoeken en Agropoli, een gezellig stadje met een kasteel en een mooi panorama over de baai.

een oase van rust goede smaak

Dirk Vanhecke
2-5-2009

heel verzorgd geheel, met alles erop en eraan. En iets wat je zelden vindt in Italië. Iemand die Engels of Frans spreekt.

We hebben een aantal aanbieders voor Oleandri Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oleandri Resort in Paestum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oleandri Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oleandri Resort scoort een 8.55 uit 10 op basis van 3 reviews.