7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Starhotels Terminus voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Starhotels Terminus in het Nederlands

hotel ligt vlak aan centraal station, dus ideaal voor uitstapjes en toch vlak bij centrum. Ook is het een zeer degelijk hotel met ruime kamers, dakterras en uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening aan receptie en bij ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Esther
15-7-2016

Het hotel is goed. Mooie kamers (airco is top!) die iedere dag schoongemaakt worden, incl nieuw beddengoed en handdoeken. Personeel is behulpzaam en het ontbijt is uitgebreid. Geen mogelijkheid om te lunchen of dineren. Omgeving van het hotel is chaotisch en vuil. Wij hebben ook geen goede restaurantjes en cafeetjes gevonden. Voordeel is wel dat het pal aan het station ligt en zijn dan ook iedere dag met metro en trein op pad gegaan. Sorrento (1,5 u met trein á 15 euro retour voor 2 p) is echt een aanrader voor een dag strand!

Met de metro (lijn 1 en 2) ben je binnen een kwartier bij de mooie kust van Napels waar we wel erg lekker gegeten hebben. Let wel, hier is geen strand, op een klein local strandje na. Hotel is een aanrader mits je van plan bent er op uit te gaan.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima hotel

Jan
19-10-2014

Prima hotel direct naast het station en de metro. Bus van en naar vliegveld stopt op het plein voor het hotel. Uitstekende startplek om alle bezienswaardigheden te bezoeken.

Buurt om het station heen is minder.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Goed hotel, slechte buurt

Ruud
26-4-2012

Hotel ligt bij het station is niet een echt aantrekkelijke locatie

Gereisd met partner in april 2012

Prima hotel

Doetie Postma
11-5-2010

Wij hebben 5 nachten doorgebracht in dit hotel en geen spijt gehad. Vriendelijke en behulpzame medewerkers bij de receptie, nette en schone kamers. Alles was prima in orde.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

vergane glorie

johan coesemans
4-5-2009

het hotel is een vergane glorie, wel netjes en vriendelijk personeel. de omgeving ( Piazza Garibaldi ) is echt onguur, voor ons niet meer hedendaags

Gereisd met vrienden in mei 2009

2008

perfect!

marlies
3-8-2008

Perfect, tot in de puntjes verzorgd hotel. Goede ligging (hoewel napels gewoon een smerige stad is), vriendelijk personeel, niks op aan te merken verder! Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2008
2007

Renovatie is klaar en de kamers zijn allemaal keurig. Alleen weinig douchewater (kamer 206) maar dit probleem was er niet op kamer 316. Hotel ligt aan drukste plein van Napels waardoor wel veel verkeersgeluid maar dit heeft ons niet gestoord. Heeft ook wel iets, die lekker chaotische italiaanse drukte.

Uitgebreid ontbijt. Ideale ligging tov openbaar vervoer. Afstand tot historische centrum (dom) en winkelcentrum is loopbaar (circa 1,5 en 2 km) maar je kunt ook daar gemakkelijk met OV of taxi komen.

Buurt zelf is wat minder (zwervers, vuil op straat) maar als je gezond verstand gebruikt heb je er weinig last van.

Gereisd met vrienden in oktober 2007
2006

het hotel is gemakkelijk bereikbaar met alle openbaar vervoer, tram bus circumvesuvianum en dus een goede uitvalsbasis voor mogelijke uitstappen, meegenomen is dat openbaar vervoer goedkoop is.de buurt is wel zeer druk maar we voelden ons er niet echt onveilig, bovendien zijn de napolitanen zelf zeer vriendelijk en wijzen op de gevaarlijke situaties op bus en tram.

ontbijt was uitgebreid en bediening vriendelijk, kamers waren ze aan het vernieuwen maar ondanks wat ouder uitzicht goede bedden en proper op alle gebied.voor ons dus meegevallen

Gereisd anders in april 2006
2005

Mooi hotel, kamers zijn netjes en goed verzorgd. Dakterras kijkt uit op Vesuvius. Jammer genoeg maakten maar weinig mensen hier gebruik van. Het hotel ligt bij het trein- en busstation. Dat is handig, want van daaruit kun je makkelijk de hele stad en omgeving verkennen. Het grote nadeel van de ligging is dat er rond het station veel daklozen en andere ongure types rondlopen. 's Avonds voel je je er niet echt veilig. Ik zou er een volgende keer geen kamer meer boeken.

Gereisd anders in mei 2005

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Starhotels Terminus in Napels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Starhotels Terminus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.