Hotel Royal Continental

Hotel Royal Continental
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Continental voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Royal Continental in het Nederlands

Ideale ligging aan de boulevard (bijna geen verkeer). Veel op loopafstand. Hotel kent 2 naast elkaar gelegen gebouwen, als je zeezicht boekt heeft het ene gebouw een balkon met meubilair maar het andere gebouw heeft zo`n smal balkon dat er geen meubilair kan staan. Zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel, zwembad stelt niet veel voor maar is fijn om een uurtje af te koelen.

Heerlijk hotel met fantastisch uitzicht. Heel goed ontbijt, fijne kamers. Zwembad stelt niets voor maar lekker om even af te koelen. Goede ligging bij de haven met de veerboten, net buiten het hectische centrum. Zeker een aanrader.

fantastisch

ad matheeuwsen oosterhout
11-8-2016

Eigenlijk vind ik alles goed in het hotel. Geweldige plek!!

Top ontbijt, top ligging,

top service etc etc

Vakanties.nl

Goed hotel op rustige locatie.

p.m.landstra
11-10-2015

Dit hotel ligt aan zee en in het rustige gedeelte van Napels. Alle bezienswaardigheden zijn te voet te bereiken. De classic rooms hebben geen uitzicht op zee maar zijn verder prima in orde. Ontbijt is goed en de wifi is uitstekend. De receptie is behulpzaam.

De ligging is fantastisch aan een voetgangersboulevard aan de baai tegenover een kasteelburcht met veel restaurants, bars en winkels in de directe omgeving. Dus geen constant getoeter zoals in de binnenstad.

Bussen naar het centrum op loopafstand.

Ontbijtbuffet is uitstekend. Kamerinrichting een beetje gedateerd maar erg comfortabel. Jammer dat er geen koffie-/thee voorziening op de kamer is.

Geweldig!

n_verweij_de_vos
8-4-2014

Het is een heel mooi hotel, gelegen aan de baai van Napels.

Hotel ,fantastisch.

W.E.
24-10-2013

Schoon en vriendelijk personeel.

Uitstekend ontbijtbuffet.

Gelegen aan verkeersstille boulevard.

Loopafstand naar grote winkelstraat en oude binnenstad.

Superplek

dvleur@hotmail.com
28-6-2013

Heerlijk hotel, aan de boulevard van Napels. De plek waar je moet slapen als je Napels bezoekt. Uitzicht op de kust, en de drukke flaneer boulevard. Zwembad met zout water op het dakterras, ontbijt goed verzorgt en behulpzaam receptiepersoneel. De kamers zijn ruim, schoon en mooi ingericht. De volgende keer zeker weer naar dit hotel.

Comfortabel hotel

Luc SANNEN - Nora GOOVAERTS
6-4-2013

Comfortabel hotel aan zee met uitzicht op Castell dell Ovo. Nette kamers en vriendelijke correcte service. Leuke restaurants in de Borgo Marinero.

een topper

verbauwen
1-10-2012

een echte topper !! mooi ontbijt mooie kamer met zeezicht ! een aanrader!!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Continental in Napels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.