Hotel Neapolis

• Matig / voldoende: 5 - 7

Stadshotel redelijke kamers

cos
2-4-2014

Kamers redelijk. badkamer stinkt. op 3e etage met lift. Ligt aan Via Tribunale veel restaurants. Erg gehorig en veel herrie van buiten, dus oordopjes. NB taxi airport via hotel 60,-(je betaald pp), taxi zelf gebeld 16,- per auto.

Metro Duome en Clavour vlakbij.

Het hotel ligt in de historische wijk van Napels, op ongeveer 5 a 10 minuten rijden van het centraal station van de stad. Gelukkig hadden wij een taxi genomen en geen leenauto, want het is een heel gemanouvreer in de krappe straatjes. Het hotel zelf ligt middenin een straat met daarin allemaal winkels en is eigenlijk één verdieping van een apartementencomplex. Personeel was er uiterst behulpzaam en vriendelijk. Over de kamer zelf ben ik wat minder te spreken; de bedden waren goed maar oud en krakkemikkig. Ook de badkamer was erg ouderwets en kon wel eens een opknapbeurt gebruiken. Een erg krappe douche, wasbak en toilet. Tegels voelden plakkerig aan. Schoonmaak kwam er wel dagelijks zover wij konden zien. Ontbijt was standaard en simpel, maar niet slecht ofzo. Gewoon een broodje met wat kaas, vlees en een toetje als dessert. Voor een driesterrenhotel vond ik het redelijk, echter was het er dusdanig gehorig dat ik niet weet of ik het nogmaals zou boeken.

Prima hotel

angelique
7-11-2010

Ligging midden in het historische centrum van Napels, een prima locatie.

Kamers zijn groot, maar niet heel erg schoon.

Als je lang bent dan zijn de bedden wat kort.

De badkamer is aan renovatie toe. Maar op zich goed te gebruiken.

Het ontbijt is wat minder. De kwaliteit is wat minder goed. De koffie is niet erg lekker en de tosti's zijn koud.

Buiten is het druk, maar in de hotelkamer merk je hier weinig van.

De busverbinding is lastig. Er is geen directe bus in de buurt die je naar het station kan brengen of andere bezienswaardigheden.

2008

Middenklasse hotel met mooi dakterras!

c.maessen
23-8-2008

Ok hotel, gelegen in oude centrum van Napels. Voldoende restaurantjes in de buurt. Maar wel verder van nieuwe centrum. Ontbijt is matig. Handdoeken zijn net theedoeken. Wel prettig dat een airco aanwezig is. Verrassend dat computer met internet gratis beschikbaar is op kamer. Al bij al goed middenklasse hotel op een goede locatie in oude stadscentrum.

prachtige kamer!

Conny den Heijer
29-7-2008

Enorme kamer, prima sanitaire voorzieningen, computer met gratis internet, televisie (helaas worden zelfs speelfilms vertaald uitgezonden), minibar zat helemaal dichtgevroren: jammer als het 35 graden is...

Aanrader

Marie-José de Rooij
27-7-2008

Prima stadshotel dat je meteen midden in het hart van Napoli brengt. Schoon, airco, internet op de kamer, goede bedden. De sprankelende witte wijn op het mooie dakterras smaakte heerlijk. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Naast het hotel een prima restaurant/pizzeria en dan .. Napels in. Een Carravaggio binnen handbereik in de Pio Monte di Misericordia en ook de Duomo binnen 5 minuten te bereiken.

Prima plek, prima verzorging. Een aanrader!

2007

Redelijk centraal gelegen hotel op de tweede verdieping (lift is aanwezig). Wij reisde met een baby en een babybedje was direct geregeld. Wel kleine kamers, met gratis internet op elke kamer. Personeel is erg behulpzaam. Indien je met een auto reist kan je gebruik maken van een parkeergarage (15 euro per nacht).

Goede prijs/kwaliteit verhouding, schone kamer, vriendelijk personeel. Enige minpunt zijn de 'harde bedden'.

Een heel goed en netjes hotel op een goede locatie ten opzichte van het centrum. De hoteleigenaar en zijn vrouw zijn heel vriendelijk en regelen alles voor je. Leuk uitzicht vanaf de kamer op de mooie smalle straatjes. Een computer met gratis internet op de kamer is ook ideaal om nog wat uitstapjes op te sporen in Napels. Een bezoekje aan Pompeï en ondergronds Napels (vlakbij het hotel) zijn ook zeker de moeite waard.

2006

Leuk hotel, met inderdaad erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Douchecabine was erg klein. De bedden vond ik overigens wel lekker. Verder is het fantastisch om zo midden in de stad op te staan. Heel leuk

We hebben een aantal aanbieders voor Neapolis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neapolis in Napels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neapolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neapolis scoort een 8.1 uit 10 op basis van 27 reviews.