Hotel Ideal

11 reviews over Hotel Ideal in het Nederlands

Eerder 2 sterren waard

Jo
26-12-2013

Pluspunt: - centraal gelegen bij Station Garibaldi (=bouwput) - gratis wifi openbare ruimtes Minpunt: - oude stijlloze kamer (halve bloemstickers op muur) - veel overlast v binnenplaats en mensen op de gang - douchewater loopt niet goed weg - ontbijt is minimaal (koffieautomaat alleen cappuno, koude omelet, taaie broodjes) - geen controle over verwarming/ airco - af en toe erg vreemde geur in het hotel - bar in hotel was eerder dicht dan aangegeven stond - alarm van de poort ernaast ging regelmatig af, hoorbaar wanneer je een kamer aan de binnenzijde hebt - paspoorten zijn even in beslag genomen om info te verwerken. Dit mag toch niet??

Gereisd Met partner in december 2013

Handige ligging bij station

pascale
28-10-2012

Prijs/kwaliteit-verhouding niet slecht gezien de ligging: vlakbij station/metro en ook buslijn naar luchthaven. Kamers creatief 'aangekleed' (men heeft zijn best gedaan om er 'iets' van te maken).
Ontbijt leek op scène uit Fawlty Towers. De serveerster kwam te laat opdagen en moest het 'lopend buffet' nog helemaal gaan uitstallen. Inderdaad week, wit fabrieksbrood, een niet functionerend tosti-ijzer, vieze koffie.
De stationsbuurt is vies en grimmig.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

REGELRECHTE RAMP

Erwin & Claudia
19-5-2010

Hotel ideal is de ideale plaats als je strontziek weer naar huis wil gaan. wij zijn al op veel plaatsen geweest maar, nog NOOIT ben ik in een hotel zo vies als dit geweest. Schimmel tegen de muren, een niet te harden stank, en nog spermavlekken van de vorige gasten op de lakens, bij aankomst zijn we met de hele groep naar een ander hotel gegaan. Voor de vriendelijkheid moet je er ook al niet zijn, omdat we niet wilden tekenen voor de kamer, omdat we al ZEEER snel besloten hadden daar niet te blijven wilden ze onze paspoorten niet meer teruggeven en werden we beschuldigd van terrorisme!!!!! En we waren zeker niet de enige die er daar zo over dachten, er zijn op dat uurtje in de ontzettend vuile lobby minstens 5 gasten aangekomen en onmidellijk terug vertrokken. GA HIER ZEKER NIET NAAR TOE. Fotos beschikbaar voor diegene die ze willen!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Nooit meer

Lucas Herman
7-10-2009

Hotel Ideal bestaat uit een labyrint van gangen en kleine kamers, kleine ontbijtruimte waar men het met de hygiëne niet zo nauw neemt, ligt dicht bij het treinstation, daar rondom zijn volop werken in uitvoering, dus nogal wat geluidsoverlast.

Gereisd Met vrienden in september 2009

Geen echte aanrader

Anneke
29-7-2009

Geen lift aanwezig, met twee zware koffers door een krap trappenhuis sjouwen is absoluut niet "ideal". Kamers redelijk in orde, alleen waardeloos qua geluidsoverlast, op onze vertrekdag werden we al om 6 uur 's morgens gewekt door overijverige bouwvakkers met een graafmachine. In verdere omgeving weinig te doen, maar Pompeï en de Vesuvius zijn wel indrukwekkend. Zogenaamd continentaal ontbijt (geen eieren, spek, laat staan een stukje kaas of vlees, noem het dan niet zo) was een regelrechte ramp, kleffe witte broodjes met alleen zoet beleg en aanlenglimonade in plaats van vers vruchtensap. Na twee hapjes op de eerste dag hebben we dit voor gezien gehouden. Kamer bij aankomst niet geheel schoon (haren in douche en bidet) maar dit was gauw opgelost. Personeel wel zeer correct. Voor de niet veeleisende gast is dit op het ontbijt na een goed adres voor deze prijs.

Gereisd Met partner in juli 2009
2008

vlakbij station

qwen
28-6-2008

hotel ligt praktisch naast het station en ook als je vanaf vliegveld komt is het heel makkelijk bereikbaar met de Ali-bus (3 euro). maar het is niet de leukste buurt van Napels voor toeristen. 's avonds niet zo heel fijn om hier rond te wandelen. maar als je bv naar pompeii/herculaneum gaat is deze plek inderdaad ' ideal'. barretje in hotel voor afzakkertje. badkamer kan eigenlijk niet meer (oud en viezig) en matrassen waren niet super maar voor midden in de stad keurige prijs. ontbijt in orde maar in de kelder.

Gereisd Met partner in juni 2008

2007

Napels is van oorsprong mooi, maar nu erg rommelig en vies

H. Polak
3-11-2007

Napels is van oorsprong mooi, maar nu erg rommelig en vies. Over het algemeen word je, ondanks het lekkere eten, in de restaurant slecht bediend: soms lang wachten en onbeleefd /ongeïntersseerd te woord gestaan. De wijde omgeving is fantastisch: Pompeï, Vesuvius, de Amalvikust en Capri; alles goed met openbaar vervoer te bereiken. Het hotel "Ideal" is eenvoudig , maar héél goed.

Gereisd Met partner in oktober 2007

1-persoonskamer redelijk klein, met enkele "onbruikbare"

René
23-9-2007

1-persoonskamer redelijk klein, met enkele "onbruikbare" hoeken erin. Geen lift aanwezig, maar krap trappenhuis met vervelende bochten.

Gereisd Alleenreizend in september 2007

eenvoudig hotel, met kleine (1-persoons)kamer, maar erg en

C. Verhoeven
27-8-2007

eenvoudig hotel, met kleine (1-persoons)kamer, maar schoon, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Er waren 2 kleine mankementen an de kamer, ik heb het gemeld, en binnen een half uur verholpen. Ligging nabij treinstation, maar 20 minuten lopen naar centrum, via straat niet echt geschikt voor vrouw alleen. Op piazza Garibaldi echter genoeg restaurants en evt ook uitgaansgelegenheden. NB complimenten voor de stagiaire die me geholpen heeft in uw filiaal!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2007

Net hotel

rodeparaplu
5-2-2007

Net hotel. Aan het stationsplein, dus mooi centraal. Gratis plattegronden en heleboel informatie van de receptionist. Lekker geslapen, weinig last van geluid, ondanks ligging.

Gereisd Met partner in juli 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ideal in Napels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ideal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.