Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag33°24°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Garden voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Garden in het Nederlands

2007

Hotel is prima stadshotel, eenvoudig maar netjes en schoon

Franko
13-5-2007

Hotel is prima stadshotel, eenvoudig maar netjes en schoon. Buurt rondom niet te fris, het is er smerig, rondhangende dronkaards en hoeren maar dit komt vaker voor rondom centrale stations. Je hebt er trouwens geen last van. Kamer en badkamer is ruim, ontbijt echt italiaans voor onze begrippen een beetje min maar als je ergens om vraagt bv voor je kids krijg je het gewoon. Personeel is aardig en behulpzaam en spreekt ook engels en duits. Verder gewoon aan te raden. Veel plezier.

Gereisd Anders in Sun May 13 2007 15:13:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het hotel is erg netjes en schoon, alleen lag het hotel in

Bos
25-1-2007

Het hotel is erg netjes en schoon, alleen lag het hotel in een niet zo gezellige straat. Maar in het hotel zelf was hier niks van te merken.

Gereisd Anders in Thu Jan 25 2007 15:33:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

We hebben hier twee nachten geslapen omdat ons hotel was,

joskein
18-8-2006

We hebben hier twee nachten geslapen omdat ons oorspronkelijk hotel tijdelijk volboekt was, we hebben er niet gegeten maar het hotel zelf was wel netjes.

Gereisd Familie in augustus 2002

We hebben een aantal aanbieders voor Garden voor je op een rij gezet:

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand2 km

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garden in Napels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.