Kleine hotelsWeer vandaag32°22°
Hotel Executive

We hebben een aantal aanbieders voor Executive voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Executive in het Nederlands

Prima centraal gelegen hotel

astrid
21-3-2013

Prima, kleinschalig hotel, zeer centraal gelegen. Op ca 300 meter van de winkelstraat Via Toledo. Alles op loopafstand te doen. Kamers zijn basic, beetje kneuterig, niet erg groot, maar schoon. Vriendelijk personeel. Ontbijt is ook basic maar prima! Croissantjes, broodjes, ham, salami, kaas, smeerkaas, jam en chocopasta. cornflakes en yoghurt. Prijs / kwaliteit is top, want je betaald relatief weinig voor dit hotel. Ligt in een drukke straat dus raam open is veel herrie, maar met raam dicht prima te doen. Gratis wifi bij de receptie.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zouden zeker nog teruggaan naar dit hotel !

Geert D'Hondt
24-8-2012

Kleinschalig hotel (20 kamers). Centraal gelegen tussen de "Questura" en de Piazza Bovio, op 10 min. wandelen van de haven, de gezellige Spaanse wijk en de voornaamste winkelstraten. Omgeving en uitzicht : druk, maar boeiend en aangenaam. Gelegen in de centrale as luchthaven-historisch centrum. Personeel (7 mensen) zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam, vooral als je als toerist een mondje Italiaans spreekt. Prijs/kwaliteit is optimaal. Geen restaurant, enkel verzorgd ontbijtbuffet op het mooie dakterras. Propere kamers die iedere dag worden schoongemaakt. O.i. een echte aanrader : niet duur, centraal gelegen, proper, vriendelijk personeel enz.....

Gereisd Met partner in juli 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Executive in Napels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Executive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.