Hotel Colombo

6.6Voldoende

7 reviews over Hotel Colombo

• 8Arie24-04-2017

Prima hotel voor citytrip

Ik kan dit hotel van harte aanbevelen. Het staat weliswaar niet in een ‘deftige’ buurt, maar daar heb je geen last van. Groot voordeel is dat het een paar minuten lopen is van het Giribaldi plein = treinstation, Metro L1 en L2 en Alibus naar Airport; uiterst gemakkelijk te bereiken dus. Al het personeel in het hotel is uiterst vriendelijk en altijd bereid om je te helpen. Kamers beetje gedateerd, maar schoon. Ontbijt voor Italiaanse normen prima en vers gezette koffie erbij. Gezien de prijs van dit hotel een prima prestatie; ik zou een volgende keer hier weer naartoe gaan.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Ellen05-05-2016

Prima hotel

Centraal gelegen klein hotel, tussen centraal station en de historische binnenstad. Beiden zijn binnen 5 a 10 minuten te belopen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Het ontbijt is, voor Italiaanse begrippen, redelijk uitgebreid. De kamers zijn heel verschillend van grootte. Of behoorlijk klein of mooi ruim met balkonnetje. De douche was behoorlijk klein, maar warm en met stortdouche. De ligging is in een volksbuurt, authentiek maar beslist niet onveilig. Prima uitgangspunt voor een stedentrip zeker gezien de prijs- kwaliteitsverhouding.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 7Anita14-12-2008

Nog maals!

Ik heb samen met mijn partner genoten van deze hotel! Ik weet zeer zeker dat ik nog een keer dat zal gaan en zelfde kamer wil beslapen! de personeel is heel vriendelijk en alhoewel geen geweldig ontbijt is het best wel een stevig! lekker huiselijk .. we hebben er genoten!

Gereisd met partner in november 2008

• 5stelt05-01-2008

badkamer is zo klein dat als je je mond wilt spoelen onder de kraan, dan moet je de deur open zetten en met je kont de kamer in anders gaat het niet lukken. De douches zijn een regelrechte ramp, qua bediening en ruimte (krapte. het ontbijt is zeer minimaal dus geen vlees en geen ei, alleen jam!! dit is echt waar!! Wij hadden 3 kamers en alle kamers waren klein.

Gereisd met familie in januari 2008

• 3A. de Rooij04-01-2008

Het, goed gerestaureerde, hotel ligt in een oude buurt, naast 2 krotten. Kamers, vooral badkamer en douche, klein. Het personeel is erg aardig en behulpzaam.

Gereisd met familie in december 2007

• 7C. Nauta17-10-2007

Klein, gemoedelijk hotelletje. Uiterst vriendelijke bediening en dag en nacht service. In het oude centrum, in een arme, echt volkse buurt. Dat moet even wennen. Op comfortabele loopafstand van station en belangrijke bezienswaardigheden.
    Kleine, gemoderniseerde kamer met TV en airco. Korte bedden, 1.90 m. Slechte matrassen en kussens. Nieuwe compacte badkamer met WC, bidet, wastafel (+ föhn). De nieuwe moderne douche-unit was helaas al lek. Geen restaurants in directe omgeving. Italianen ontbijten niet, desondanks droge broodjes met zoet beleg. Wel royaal met echt perfecte espresso en cappucino.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7susanne09-08-2006

Hotel dat een zeer centrale ligging heeft. Dichtbij centraal station en drukke winkelstraat. Zeer compacte kamers met super kleine douches en doorgezakte bedden. Wel een schoon hotel. Over het algemeen vriendelijk en behulpzaam personeel op de nachtwaker na. Voor een beperkt budget goed te doen. Het hotel is geen 2 sterren waard. 1 ster is meer dan voldoende.

Gereisd in augustus 2006

Hotel Colombo info