ItaliëCampaniëNapelsBed & Breakfasts NapelsBed & Breakfast Carafa di Maddaloni B&B di Charme

Bed & Breakfast Carafa di Maddaloni B&B di Charme

ItaliëCampaniëNapels

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Carafa di Maddaloni B&B di Charme voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 1 review
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

1 Reviews over Carafa di Maddaloni B&B di Charme

• 10Rob Holleman20-05-2013

Dit B&B is niet onder een woord te vangen. Het meest wat in ons op kwam was: Klasse, Stijlvol, Kwaliteit, Indrukwekkend, Servise, Klantvriendelijkheid, Welkom. Dit alles met een hoofdletter. Wij kwamen om 10:00 aan en de taxi stond ons op het vliegveld al met ons naambordje bij de schuifdeur op te wachten. Deze was door hun geregeld en kostte maar de helft van een reguliere taxi. Deze taxi is van hun zelf en rijdt op een normale en rustige manier door het verkeer. Bij aankomst konden we direct inchecken en dus de dag beginnen. Er werd nog een ontbijt klaar gemaakt omdat we s'nachts al van huis moesten en misschien nog niets gegeten hadden. Dit in combinatie met de onvoorstelbare mooie kamers maakt het gevoel van welkom zijn geheel compleet. Volgens ons is het niet zo geschikt voor gasten met kleine kinderen. Er staan oude meubelen en er liggen overal oude boeken en muziekstukken die je vrij kunt pakken en lezen. Het ontbijt is eenvoudig maar geheel compleet Absoluut een aanrader.

Bed & Breakfast Carafa di Maddaloni B&B di Charme info

Facilities