Hotel Best Western Paradiso

Hotel Best Western Paradiso

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Paradiso voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Best Western Paradiso in het Nederlands

Fantastisch !!!

Sandra
15-8-2019

Mijn partner en ik hebben hier een super vakantie gehad. De ligging is betoverend en het personeel heeft ons in de watten gelegd, tenminste die vrouw van de receptie (haar naam weet ik helaas) niet en Alessandro de ober. Het is goed te doen om vanuit Napels de Amalfikust en de Vesivius te ontdekken.

Heel mooi gelegen hotel

Anoniem
17-5-2009

Hotel Paradiso is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar Pompeji, Capri, of Sorrento. Het ligt buiten het knetterdrukke centrum van Napels. Prima kamers -met rolluik!- lekker stil en donker, goede douche, lekkere douchezeep etc. Prima ontbijt, voor de zoetkauw meer dan voldoende keuze! Goed te bereiken met OV!! Neem vanaf het airport de Alibus (3 euro) en stap uit bij Castel Nuovo. Steek het plein over en neem bus R3 richting Mergelinna. Kaartje voor de bus (1,10 euro voor 90 minuten) kun je bij elke Tabaccio op de hoek kopen. Stap uit bij de Funiculare in Mergellina. Deze brengt je op hetzelfde buskaartje omhoog. Stap uit bij de 2e halte. Loopt rechtsaf de heuvel af en dan zie je het hotel al liggen! Met de metro is Mergelinna ook goed te bereiken. Vanaf het metrostation is de funiculare maar een klein eindje lopen. Laat je niet verleiden tot het bestellen van een taxi; In het hotel rekenen ze vreselijk hoge prijzen!

Gereisd Met vrienden in mei 2009
2006

Hotel Paradiso ligt op een heuvel, bij het haventje Het is

Joop
26-10-2006

Hotel Paradiso ligt op een heuvel, bij het haventje Mergelina. Het is een flink eind lopen naar dat haventjes, en nog een stuk verder naar de metro naar de binnenstad. Terug naar boven is helemaal zwaar, maar wel te doen. Er gaat een kabelbaantje (Funicolare) dat kost 1 euro per keer, kaartje is wel te combineren met ander openbaarvervoer. Beneden in het haventje zijn leuke restaurantjes, barretjes en een zeer goed ijs. Het hotel ligt in een woonwijk maar heeft een prachtig uitzicht over de baai, ook in het restaurant en op de kamer als je de kamers met baai-zicht neemt. Kort gezegd: fijn hotel, mooi uitzicht, maar ga hier niet zitten als je restaurants/barretjes in de buurt wilt hebben, en of geen flinke einden wilt lopen.

Gereisd Familie in oktober 2006

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald

• WatersportKanoën
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Paradiso in Napels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.