Appartement Blue Village

2 reviews over Appartement Blue Village in het Nederlands

Niet doen !!

Jopie
4-9-2010

Uitzicht is schitterend afgezien van een electriciteitsmast die pal voor het (veel te kleine)appartement staat.

Bedden zijn niet goed. Keuken is slecht uitgerust. Het stikt er van de muggen.

Het zwembad is veel te klein, te druk en zeer lawaaierig door de bijna continue harde muziek.

99% van alle gasten zijn Italianen. Complex is dus zeker niet(meer)zo geliefd bij de Nederlandse vakantieganger. Vier sterren voor dit complex is wel heel royaal beoordeeld.

Wij hebben 2 weken in Blue Village gezeten... helaas thuis al geboekt dus we konden er niet meer af. Het huisje is vreselijk primitief met gescheurd plastic meubilair, de bedden zijn keihard, het zit er stikvol muggen, er komen voornamelijk Poolse teeners met keiharde muziek. Het zwembad is niet leuk, de service is zeer slecht. Of tewel: doe dit niet!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Village in Meta di Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blue Village scoort een 2 uit 10 op basis van 2 reviews.