Appartement Gocce di Capri

• Onvoldoende: 1 - 5

Betoverend uitzicht!

Annet
9-5-2016

Verbaasd me dat er zo weinig recensies zijn, wij zijn hier in mei een week geweest en er zaten voornamelijk Nederlanders. Prettig ruim en schoon appartement met comfortabele bedden. Het grootste pluspunt blijft het uitzicht, echt een sprookje. Het ligt inderdaad wat afgelegen maar in dit gebied verplaatst je je toch voornamelijk met de auto. Kaart van het restaurant is ietwat beperkt, eten is goed, nette prijzen. Winkels in de buurt zeer beperkt. Supermarkt(je) op 4 km. Erg veel te zien en te doen in omgeving. Personeel erg vriendelijk en men spreekt goed Engels.

Lang geen recensies maar dit is een heerlijk oord waar het 'vermaak' zich beperkt tot een avond live muziek waar mensen uit de omgeving als een uitje op afkomen (geen enkele overlast)en een filmavond bij het heerlijke zwembad waarbij je je 40 jaar terug in de tijd waant. Oase van rust in een lekker hectisch Zuid-Italië. Wij (gezin 3 tienerjongens) verbleven in appartement 111 met prima bedden. Uitzicht op Capri en Golf van Napels verveelt nooit!
2008

Net aparthotel

Paul
1-11-2008

Te afgelegen , in de avond en de weekenden om er te komen file rijden tot aan Sorento , ontbijt was goed .

Handdoek wordt niet elke dag vervangen laat staan bed opschudden .

Uitzicht op Capri is schitterend .

We hebben een aantal aanbieders voor Gocce di Capri voor je op een rij gezet:

We hebben een heerlijke week gehad in ons appartement

Riezette de Jong
19-5-2008

We hebben een heerlijke week gehad in ons appartement. We hadden halfpension geboekt en daar hebben we helemaal geen spijt van gehad.

Het appartement was erg schoon en erg ruim. Het uitzicht vanaf het balkon was prachtig. Het restaurant was goed. Naar Nederlandse maatstaven was het eten zeer goed en zeer gunstig geprijst. Ook naar Nederlandse maatstaven was de bediening erg vriendelijk en behulpzaam en heel, heel erg geduldig. Het zwembad en de tuin waren brandschoon en prachtig gelegen.

Het appartementencomplexje ligt ver van alle drukte vandaan. Het strand is per auto of bus makkelijk te bereiken. Er zijn veel goed gemarkeerde en spectaculaire wandelpaden uitgezet. Er zijn veel goeie restaurants in de buurt. Er is er zelfs één met Michelinster.

Het dorpje Termini is schattig. Er zijn zelfs winkeltjes waaronder een supermarktje en een touristenshopje.

Kortom, een prima bestemming voor mensen met of zonder kinderen die geen eenheidsworst zoeken.

Wij, familie van 4, waren verleden week in dit apartementencomplex. Het is redelijk kleinschalig, zeer goede pool, goed restaurant en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Een nieuwe manager trad aan afgelopen december en heeft veel verbeterd sindsdien, de apartementen zijn allemaal goed geoutilleerd en schoon. Superbalkon met uitzicht op Capri en prachtige sunset.In het eigen restaurant is het goed eten, de omgeving heeft echter ook lekkere restaurants, vraag tips aan het personeel. Een auto is wel handig voor tochten naar de mooie plaatsen in de omgeving (Sorrento, Positano, Amalfi ed.) maar er zijn ook prachtige wandelingen te maken rechtstreeks vanaf het complex, vraag de wandelkaart. Een aanrader

beetje geschrokken van de vorige reviews

fam de Laat
13-5-2008

beetje geschrokken van de vorige reviews. Nieuwe uitbater sinds dec 07 heeft veel veranderingen aangebracht blijkbaar. We hebben een zeer positief gevoel over gehouden op alle fronten.

2007

wij waren eind juli in dit appartement, en het is ons zeer goed bevallen. Wel hoorden we van andere gasten dat de onderste appartementen erg verouderd waren. Wij zaten boven, en het was pas gerenoveerd en erg netjes. Het restaurant was gezellig, met als enige nadeel dat ze er geen pizza hadden. Het zwembad is eenvoudig, maar netjes onderhouden. Dit complex is ook zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen. De ligging is wat afgelegen, maar het uitzicht maakt alles goed. Een (huur0auto is wel erg praktisch bij deze locatie.

Appartement ziet er niet uit zowel van binnen als van buiten. Erg armoedig allemaal. Geen drie sterren waard zoals vermeld in de gids van Holland International. Het was er erg vochtig. Ook de schoonmaak liet te wensen over net als de wisseling van de handdoeken. Zwembad was perfect en werd erg goed onderhouden en het restaurant zag er ook goed uit. Personeel was wel vriendelijk. Het lag wel erg afgelegen. Een auto is dus echt een noodzaak. Prijs/kwaliteit staat lang niet in verhouding met elkaar. Dus niet echt een aanrader.

Kwaliteit van het appartement laat te wensen over

Erwin en Lavinia
10-7-2007

Kwaliteit van het appartement laat te wensen over. In de gammele keuken is geen maaltijd te bereiden, zeer vochtig, muf en gehorig (toiletgebruik buren is letterlijk te horen). Een zeer mooi zwembad met uitzicht, maar dat is het enige waar de afgelopen jaren in geinvesteerd is. Appartement ligt buiten dorp, dus rustig maar een auto is absoluut noodzakelijk, wil je iets van de omgeving zien. Kijk nog even verder voor je deze boekt......

Apperatement ziet er uit als een bunker uit de 2e Scheuren

Jeanet en Alfons Mulder + 2 kinderen
7-7-2007

Apperatement ziet er uit als een bunker uit de 2e wereldoorlog. Scheuren en gaten in de muren. Binnenkant erg vochtig, vochtplekken op de muur en fornuis verroest. Uitzicht is schitterend en personeel erg vriendelijk. Zwembad was erg schoon en werd goed onderhouden. Wel ligt het appartement erg afgelegen, zo'n 3 km van Massa Lubrense af. Massa Lubrense is niet veel meer dan een gehucht. Aantal winkels in de buurt es erg mager. Sorrento is een erg leuke plaats ongeveer een half uur rijden van het appartement.

We hebben een aantal aanbieders voor Gocce di Capri voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gocce di Capri in Massa Lubrense, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gocce di Capri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gocce di Capri scoort een 7.9 uit 10 op basis van 13 reviews.