Appartement Freedom Holiday Residence

6.4Voldoende

Italië, Campanië, Massa Lubrense

6.4Voldoende

• 4.4Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Freedom Holiday Residence voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

8 reviews over Appartement Freedom Holiday Residence

• 9Tim Teunis13-01-2015

Fenomenaal uitzicht, perfect schoon zewmbad

Mijn vriendin en ik gingen in Mei afgelopen jaar voor haar verjaardag een paar dagen ertussenuit en ik kwam het Freedom tegen. De prijs/ kwaliteitsverhouding paste precies in mijn plaatje en was daadwerkelijk zoals het eruit zag op de foto (heb weleens anders meegemaakt!!). Als je de amalfi kust op zn mooist wil zien zit je tussen sorrento en positano sowieso goed. Het is vanaf sorrento nog een stukje rijden (15 min nog) en 's avonds moet je wel oppassen op het verkeer. De residence was rustig en voornamelijk schoon. Nu was ik er met mijn vriendin en ook zij vond het top. Zeker een aanrader als je het meeste uit de vakantie wilt halen en hotels wat aan de prijzige kant vindt, wat dat was voor mij wel het geval. Veel andere gasten waren daar met hun gezin, wat voor ik heel chill vond en er waren ook kinderen aan het voetballen op het voetbalveldje dus voor ieder wat wil schat ik.

Gereisd met partner in mei 2014

• 1Natasja02-07-2009

Waardeloos... Afgelegen, oud, slecht onderhouden

Het app ligt erg afgelegen. Grauwe en aftandse bedoening. App is eenvoudig. Alleen het zwembad is netjes, maar deze wordt ook verhuurd aan locals en sluit om 18.00 uur!!?? De voorzieningen die in de gids worden genoemd, zijn niet te vinden. Wasserette? Biljart? Snackbar? Waren er niet. Tennis cq voetbalbaan? Oud en vervallen, geen net, niet te gebruiken. Maar er wordt 35 euro parkeergeld p.w. gevraagd (terwijl er een groot eigen parkeerterrein is) 100 euro voor g/w/l en ook nog eens 18 euro pp voor het zwembad en faciliteiten!!! De bedden vallen van narigheid uit elkaar! Als je hier in de streek wilt zitten, raad ik U aan om iets in Sorrento te boeken! Gezellige kustplaats, met leuk centrum en alle voorzieningen in de buurt!

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Sally Seinen17-08-2008

Okay, maar niet voor herhaling vatbaar

Hadden type "D" (nr. 405 beganegrond) 1 slaapkamer en een bed in woonkeuken. Donker, niet veel uitzicht en erg minimaal ingerichte keuken.

Zwembad open voor publiek in weekeinde.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7Otter29-06-2008

Redelijk-Goed

Wij hadden een 4 persoonsappartement (type D), maar het was minimaal ingericht met huidhoudspullen. Deed wat oubollig aan, maar was verder wel te doen.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9F.P. Leever24-07-2007

Wij hadden een ruim appartemen met een wenteltrap naar een groot dakterras met uitzicht op Capri en de Vesuvius. Airco in het appartement, goede bedden, ruime badkamer, de keukeninrichting had wat completer gekund. In de keuken eten met uitzicht op de Vesuvius... We hebben het hier enorm naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in mei 2007

• 8Nancy02-01-2005

Mooi domein, rustig, prachtig zwembad, goede uitvalsbasis om de streek te verkennen.

Gereisd in januari 2005

• 8Laura29-09-2004

leuke kleinschalige accommodatie met verschillend ingerichte appartementen. Wij hadden een app. boven in het gebouw, 65 treden, maar mooi en ruim.

Gereisd in september 2004

Appartement Freedom Holiday Residence info