Hotel Delfino

Hotel aan zeeWeer vandaag14°11°
Hotel Delfino
8,9

28 reviews over Hotel Delfino in het Nederlands

Wij hadden een mooie kamer met terras die een adembenemend uitzicht op Capri had. Het restaurant bij zwembad is fantastisch qua eten en uitzicht. Je kunt hier zowel de lunch als diner gebruiken (voor eigen rekening). Het eten in het gewone restaurant is ook goed en lekker. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Alles in en om het hotel is schoon en goed onderhouden. De prijzen van het eten en de drankjes zijn goed in verhouding! De receptie, bar en grote salon zijn kort geleden gerenoveerd, net zoals de buitenbar. Buiten het leuke en gezellige zwembad kan je ook zwemmen in de baai die via een trap is te bereiken. Een eigen (huur) auto is een aanrader maar de bus van het hotel voldoet ook. Vanuit hotel diverse mogelijkheden voor excursies, per boot of bus. De omgeving, Amalfikust, is de mooiste die wij ooit hebben gezien. Het was voor ons een fantastisch verblijf en wij gaan zeker terug naar deze fantastische plek, vriendelijke mensen en het heerlijke eten en de streek wijnen.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed. Kamers ok, eten prima aardige bediening

Ghis
3-5-2016

De kamers in orde en proper, bar matig dure drankjes en onvriendelijke bediening

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Een hotel met klasse

Danielle van der Eide en Hans van der Veen
23-10-2012

Hotel Delfino is een prachtig gelegen hotel met vriendelijk en zeer correct personeel. De kamers en de badkamer zijn ruim en fris. Het hotel zelf is eigentijds ingericht in diverse stijlen. Het eten en de wijnen zijn uitstekend (en overvloedig) en de gala avonden zijn stijlvol. Er komen veel stellen van diverse leeftijden. Voor jonge kinderen is de entourage niet geschikt. Delfino is bij uitstek een locatie om iets te ondernemen, maar veel mensen vermaken zich dagelijks bij het zwembad waardoor er weinig bedjes beschikbaar zijn. Als u van rust houdt, neem de trap naar beneden richting de inham waar ook gezwommen kan worden.

Gereisd met partner in augustus 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Delfino voor je op een rij gezet:

een geweldig mooi gelegen hotel

SMEKENS -DE WILDE J -J
14-9-2012

wij zijn begin september 2012 daar een weekje geweest en was in een woord " geweldig " het hotel heeft een geweldig uitzicht op capri,mooie kamer met een tof balkon,lekker eten,lekere wijn, heel vriendelijk personeel,kortom een ongelooflijke week vakantie en niet te vergeten een prachtige streek. wij gaan nog zeker terug. jeff en julie buggenhout

Gereisd met partner in januari 2012

Fantastisch hotel.

Pierre
2-7-2012

Hotel Delfino is fantastisch gelegen. Vanuit het restaurant kijkt men uit op Capri. Het eten ( Italiaans) is voortreffelijk. H

De shuttlebus naar het prachtige Sorrento is een uitkomst.

Gereisd met partner in mei 2012

Aangenaam hotel, aanrader

tosan
20-6-2012

Zeer goede vakantie gehad. Kamers met zeezicht waren fantastisch. Airco, TV en balkon. Wat moet een mens meer hebben. Goede en lekkere keuken. Steeds keuze tussen vis, vlees of vegetarisch. En niet te vergeten, een geweldig dessertbuffet ter plaatste aan tafel gerold. Weigeren mocht gewoon niet ;-) Bar ook prima voorzien van de nodige dranken. De laatste dag aan het zwembad vis gegeten bereid door barman Giovanni. Lekker.

Gereisd met partner in april 2012

Goed en fantastisch gelegen

Theo Milder
7-6-2012

Wij zijn ervaren reizigers 65+Standaard kamers niet groot, maar comfortabel .Douchecabine erg klein. Ontbijt en 3-gangen keuzemenu goed Personeel heel vriendelijk.Traplopen naar het zwembad.Parkeergelegenheid voldoende.Neem zeezichtkamers

Gereisd met partner in mei 2012

Prachtig hotel met een adembenemend uitzicht op de kust en Capri. Dit en het eten zijn de grootste pluspunten van dit hotel. Het ontbijtbuffet is telkens prima verzorgd en met de nodige afwissling. De lunch is uitstekend en dat aan een lage prijs. Voor het diner kan men kiezen tussen 5 voor- en hoofdgerechten. Nadien komt men langs met een karretje en dan kan je je keuze maken uit 2 of 3 nagerechten. Allen van prima kwaliteit en de service is uitstekend. Ze rushen wel een beetje, want wij waren telkens na 1 uur klaar met eten, wat toch snel is voor 3 gangen. Er is ook nog de mogelijkheid om langs het groentenbuffet te passeren wanneer je wenst. Dit hotel is niet meteen erg kindvriendelijk doordat er helemaal geen animatie is. Dit zagen we ook tijdens onze reis. Uitstekend voor koppels of met grote kinderen (tieners). Een nadeel vond ik de ligging, Massa Lubrense ligt op ongeveer 2 km, maar is te voet gevaarlijk te bereiken door de smalle wegen en het drukke verkeer.

Gereisd met partner in juli 2011

Een fantastich Hotel

Mara en jos
25-7-2011

Hotel Delfino,

Is een hotel met prachtig panorama en zicht op Capri.Wonderlijk mooi.Heel de staff van Delfino is zeer vriendelijk ,behulpzaam en maakt veel ambiance.Lekker eten,lekker wijn en betaalbaar.De kamers en ook de hotel zelf zeer proper.Op 6 jaar tijd zijn wij voor de 9ste keer geweest en dit is een droom die nooit eindigd,Hotel Delfino.

Gereisd met partner in januari 2011

Een echte aanrader

Ruud_24
26-6-2011

Een hotel met ca. 60 kamers gelegen op een rustige en fraaie locatie. Op bijna alle plekken die er toe doen (balkon, zwembad, restaurant, bar) heb je uitzicht op Capri. Kamers zijn wat klein uitgevallen (wij hadden gratis update naar een superior room gekregen, maar die was niet echt groot). Het personeel is zeer servicegericht en spreekt zijn talen. Het team functioneerde als een geöliede machine. Het eten is van een heel behoorlijk niveau. Advies: boek logies en ontbijt. Dan kun je bij het diner voor het standaard keuzemenu met 5 voor- en 5 hoofdgerechten en 2 of 3 toetjes of voor het iets duurdere à la carte menu gaan. Lunchen bij het zwembad is een "must". Het hotel heeft een gratis shuttle naar Sorrento (5 keer per dag). Het is handig om een auto te hebben; geen dorp op loopafstand. Het hotel biedt excursies naar Capri aan. Doe dat alleen bij kalme zee, anders wordt het een soort helletocht in zo'n klein bootje. Er is geen strand, wel een trap naar zee. Wij gaan zeker nogmaals!

Gereisd met partner in juni 2011

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delfino in Massa Lubrense, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delfino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.