Hotel Certosa di San Giacomo

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Certosa di San Giacomo voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Certosa di San Giacomo in het Nederlands

Met oudere kinderen

Auto noodzakelijk, grote kamers, soms lawaai van feesten, uitstekende prijs kwaliteitverhouding, opgelet voor de muggen aan het zwembad

2007

Voor wie over een wagen beschikt (en er de Napolitaanse is

Griet Sengeleng-Matthijs
27-8-2007

Voor wie over een wagen beschikt (en er de Napolitaanse rijstijl bijneemt) is dit hotel een aanrader: niet al te ver van antieke sites, maar toch een ware oase van rust, het personeel is er uiterst vriendelijk, de kok beheerst zijn vak als geen ander en kinderen komen er uitgebreid aan hun trekken (zwembad, ping pong, kicker, ...). Wij hadden er een fijne tijd!

We bezochten dit hotel vlak na de wintersluiting. Er waren dus een paar aanloopproblemen. De service was echter zo goed, dat je aan klagen niet toe kwam. Men lost de zaken zeer snel op.

Het eten is zeer goed en prijs/kwaliteit is uitstekend. Als je met de auto bent is de ligging in orde, zij het dat alles ongeveer een uur van het hotel ligt.

Desalniettemin een aanrader wat betreft rust en service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Certosa di San Giacomo in Lauro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Certosa di San Giacomo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.