Reviews over Lauro

goede prijs kwaliteitverhouding / grote kamers

f1201101,
    29-1-2011

Auto noodzakelijk, grote kamers, soms lawaai van feesten, uitstekende prijs kwaliteitverhouding, opgelet voor de muggen aan het zwembad

Voor wie over een wagen beschikt (en er de Napolitaanse is

Griet Sengeleng-Matthijs,
    27-8-2007

Voor wie over een wagen beschikt (en er de Napolitaanse rijstijl bijneemt) is dit hotel een aanrader: niet al te ver van antieke sites, maar toch een ware oase van rust, het personeel is er uiterst vriendelijk, de kok beheerst zijn vak als geen ander en kinderen komen er uitgebreid aan hun trekken (zwembad, ping pong, kicker, ...). Wij hadden er een fijne tijd!

We bezochten dit hotel vlak na de wintersluiting

ap rammeloo,
    14-3-2007

We bezochten dit hotel vlak na de wintersluiting. Er waren dus een paar aanloopproblemen. De service was echter zo goed, dat je aan klagen niet toe kwam. Men lost de zaken zeer snel op.

Het eten is zeer goed en prijs/kwaliteit is uitstekend. Als je met de auto bent is de ligging in orde, zij het dat alles ongeveer een uur van het hotel ligt.

Desalniettemin een aanrader wat betreft rust en service.