Hotel Delfini

4 reviews over Hotel Delfini in het Nederlands

Verschrikkelijk. Absolute afrader!

S.
20-9-2017

Het personeel was erg onvriendelijk, er kon geen goedemorgen of goedemiddag van af. Er sprak niemand Engels waardoor communiceren nauwelijks mogelijk was. Met handen en voeten probeerden we ons te redden. Er werd ons niets verteld over de mogelijkheden in en rond het hotel en de menukaart was er alleen in het Italiaans. Als gevolg waarvan wij telkens geen idee hadden wat wij te eten kregen. Tot overmaat van ramp vond er op twee dagen een bruiloft plaats in het hotel. Dit hoeft op zich geen probleem te zijn maar dat bleek hier wel. Over de bruiloften is nimmer iets aan ons medegedeeld. Alle aandacht ging naar de bruiloftsgasten. Werkelijk alle aandacht. Zonder pardon werden alle faciliteiten afgebroken, werden de ligbedden rondom het zwembad weggehaald, werden wij weggestuurd op de ligvlonder bij het strand en was er tot diep in de nacht hele harde muziek en vuurwerk. Dit zonder enige uitleg. Het ging zelfs zover dat ik op de trap werd aangedrukt omdat een ober sneller beneden wilde zijn voor de bruiloftsgasten.

Kan het nog erger? Ja dat kan. Zo ontdekten wij op een ochtend. Bij het wakker worden stonden wij tot onze enkels in het water. Door alle regen was alles overstroomd en stond onze gehele kamer enkele centimeters onder water. Alles was door en door nat. Het water droop uit de rugtas die op de grond stond. Snel aangekleed en op naar de receptie. Het heeft werkelijk 10 minuten geduurd voordat we de receptionist zover kregen dat er iemand kwam kijken. Toen er eindelijk iemand was werd er snel en heel summier gedweild waarna wij nimmer meer iets hebben gehoord. Om ons verzoek om een andere kamer werden we hard uitgelachen.

Tijdens ons verblijf in de lobby was het uiterst opmerkelijk dat er de gehele tijd mensen aan de receptie stonden met klachten over de eindafrekening. Keer op keer bleek dat er op de rekeningen zonder pardon drankjes werden gezet die door de gasten niet waren genuttigd. Ons bekroop een akelig voorgevoel. En terecht. Bij het afrekenen stond er namelijk ruim € 60 te veel bij op de rekening. En het ergst van alles: hier viel op geen enkele wijze over te praten met de receptionist

En qua ligging: als je bereid bent om eerst 3 kilometer via een bergpad te lopen dan ben je inderdaad uiteindelijk wel een keer aan een boulevard.

Enige positieve aan dit hotel is het uitzicht.

helemaal leuk

fam d kastelein
30-8-2017

het is er erg mooi ,groen en heuvelachtig. alleen al om er te komen is al leuk. vanaf napels porto vertrekken de boten naar het eiland de bevolking is erg aardig., ons hotel was super. het eten was half pension.dat kon niet lekkerder.top hotel Delfini.het is alleen jammer dat er weinig engels wordt gesproken op het eiland ,maar ze proberen je wel te begrijpen.het is ook aardig prijzig.maar straalt van luxe,.

Let goed op!!

karin
6-8-2017

Hotel en uitzicht is perfect een mooiere ligging en uitzicht kan bijna niet mooier. Let wel op dat je een kamer krijgt boven in met balkon, eerst proberen ze een kamer toe te wijzen zonder enig raam!!kamers zijn echt Italiaans ingericht maar wel schoon! Eten is prima echt, kok kan goed koken!! Ligbedjes zijn a vrij vroeg bezet met handdoeken aan de zee. Omdat wij door omstandigheden eerder weg moesten na 3 dagen hebben ze toch de volledige city tax berekend van 7 dagen, en er kon zogenaamd 1 persoon achter de balie maar aanpassen daar konden we niet op wachten. Heb nog gemaild maar helaas. Jammer dat geeft een nare nasmaak!!

We hebben een aantal aanbieders voor Delfini voor je op een rij gezet:

Nooit meer naar dit hotel !

Carla Kamphues
15-5-2017

Het uitzicht is prachtig, zee en het kasteel ! Het hotel heeft 4 sterren.....geen idee waarom. Kamers zijn super gehorig. De whatsapps hoorde ik binnenkomen. Praten....naar de wc gaan....alles hoor je. Een enkeling spreekt engels. Verder alleen italiaans. Eten was lauw en tussen de gangen door heb je geen tijd....net een lopende band.. Slechte onvriendelijke bediening. Soms waren ze nog niet klaar in de eetzaal terwijl ze eerder open moesten. 'S ochtend krijg je de menukaart in handen om uit te zoeken voor het diner. Alles in het Italiaans.

Meerdere stoelen kapot.Toen er italianen incheckten werd het eten warmer en het ontbijtbuffet uitgebreider....

Als je ouder bent en misschien slecht ter been hou er dan rekening mee dat je met je bagage ongeveer 20 treden naar beneden moet . Het hotel is via een afwisselende hellende en dalende weg te bereiken..Ruim half uur lopen naar centrum. Bus voor het hotel.

Geen 4 sterren plus hotel. Eiland is wel super mooi!

We hebben een aantal aanbieders voor Delfini voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delfini in Ischia / Ischia Porto (op eiland Ischia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delfini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.