Bed and Breakfast Locanda Ripa delle Janare

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Locanda Ripa delle Janare

1 review over Bed and Breakfast Locanda Ripa delle Janare in het Nederlands

Met jonge kinderen

Lekker eten in aangename omgeving

Bert / België
21-7-2011

Zeer nette en mooie kamers met uitzicht op zee die dagelijks discreet worden schoongemaakt. Héél lekkere en niet al te dure keuken bereid met producten uit eigen tuin en met dagelijks 5 locale suggesties inzake primo en secondo piatto. Probeer zeker de overheerijke caprici en insalata caprese. Vraag ook naar wat niet op menu komt: brasciola, konijn, oesters... Dranktip uit omgeving: spumante rosato van Janare. Gemoedelijke, persoonlijke ontvangst en service. Geen enkele vraag is gastheer Pino en echtgenote Illaria te veel ! Goede uitvalsbasis naar Positano, Capri (boot), Sorrento, Salerno, Pompei, Napels... Absolute aanrader inzake prijs-kwaliteit als geen probleem om dagelijks vele bochten van Costiera Amalfitana met auto te ronden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Locanda Ripa delle Janare in Furore, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Locanda Ripa delle Janare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.