Hotel Park Imperial Terme

8.7Fantastisch

Italië, Campanië, Forio (op eiland Ischia)

Op vakantie geweest naar Park Imperial Terme?

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Park Imperial Terme voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Park Imperial Terme

• 2018
      7wendy18-08-2018

Hotel was oke,wel geen animatie en pover ontbijt.

Het hotel zelf is leuk gelegen,proper en deels vriendelijk personeel.Het ontbijt was elke dag hetzelfde saai basisontbijt.Heb graag wel is een eitje 's morgens,zeker op vakantie.Geen animatie.1x per week muziekavond,waardoor je verplicht bent het stad in te trekken,waar het dan overal zeer duur is.Kamers zijn proper en ruim,valt wel te zien welke kant je zit.Neem zeker deze met zeezicht.Handdoeken worden gewassen met azijn,wat overal te ruiken is.Het zwembad is lekker warm,soms te warm als je wil afkoelen:).Prijs kwaliteit al bij al is dit hotel in orde,maar ik zou volgende keer iets meer uitgeven voor een ander hotel.Hou rekening dat je 2 steile straten op moet om in het hotel te geraken.Er is wel een busje die je op en af brengt,maar met beperkte uren.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10barkmeyer25-11-2007

mooi park,mooie kamers,mooi zwembad,mooi uitzicht. De kinderen hebben het 4 weken perfect naar hun zin gehad. Elke dag kinderclub. 4 weken auto gehuurd heb je echt nodig. Er is ook een busje die een aantal keer per dag naar het centrum rijdt.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9heijningen15-08-2007

mooi park nette kamers auto nodig mooi uitzicht eten matig

Gereisd met partner in juni 2007

Hotel Park Imperial Terme info