Hotel Miralisa

8Fantastisch

Italië, Campanië, Forio (op eiland Ischia)

8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Miralisa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Miralisa

• 8Brit02-11-2015

Fijn hotel, mooie ligging

Miralisa ligt aan een sterk hellende weg aan de zuidkant van Ischia. Als je niet in het hotel wilt eten, moet je rekening houden met een stevige wandeling de berg op of af. Eerste, economykamer was zeer gehorig en de badkamer vonden wij niet van deze tijd (douchegordijn en alles nat na het douchen). Upgrade naar gerenoveerde kamer: duurder, maar zoveel prettiger! Prachtige badkamer, heerlijke kamer, mooie kasten en fijn balkon. Personeel is heel aardig (familiebedrijf). Ontbijt wat saai, maar genoten van zelfgeperst vruchtensap en zelfs groentensap. Wat ons betreft prima. Hotel heeft klein, maar heerlijk zwembad (thermaal), kussens op de bedjes zijn wel aan vernieuwing toe.

Met oudere kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Miralisa voor je op een rij gezet: