Bed and Breakfast Il Cratere

Bed and Breakfast Il Cratere

Bed and Breakfast

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Il Cratere voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Il Cratere in het Nederlands

luid en simpel

petervanm
31-5-2012

een simpel bed en breakfast, schoon, ruime kamers. Slechte wi-fi, toen wij er waren geen TV, 2 dagen alleen in het huis geweest. Italiaans ontbijt, zelf koffie uit automaat (super sterk) en gebakje uit zakje. Verder niets. openbaar vervoer betekent een flinke wandeling. Het is ook een club/simpel restaurant, vanaf dinsdag tot en met zaterdag flinke herrie vanaf 18 uur tot diep in de nacht.

Gereisd Met partner in mei 2012

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Il Cratere in Ercolano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Il Cratere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.