Hotel Paradiso

3,8

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Paradiso voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Paradiso in het Nederlands

Mensen ga niet naar dit hotel!

Brigitte
20-7-2018

Nog nooit zo'n slecht hotel mee gemaakt!

Slechte maaltijden, kamers niet schoon.

Vies beddegoed.

Dure consumpties.

Op laatste dag na de maaltijd kon pas afgerekend worden.

Alleen cash, kon niet gepint worden of met creditcard.

Na lang aandringen ging het dan toch.

Daarna waren de consumpties allemaal goedkoper.

Onvriendelijk en te weinig personeel.

Obers renden zich kapot.

Hotel ligt afgelegen op een heuvel.

Flinke wandeling naar het stadje Castelamare di Stabia.

Niet veel te beleven.

eenvoudig hotel

Fritsl
21-9-2016

Eenvoudig hotel in stadswijk, maar met een dakterras met uitzicht over de golf van napels en de Vesuvius. niet echt schone kamers ,die soms pas om 5 uur in de middag schoongemaakt werden.redelijk ontbijt en diner.

redelijk

grietje
19-9-2012

redelijk hotel. onze kamer was wel oke, maar van onze reisgenoten zakte het bed in elkaar toen ze erop gingen zitten, ook het meubilair was erg gedateerd. de kamers waren wel redelijk schoon en het personeel was erg vriendelijk. er is een mooi terras bij, 's avonds is er vuurwerk.

We hebben een aantal aanbieders voor Paradiso voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradiso in Castellammare di Stabia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paradiso scoort een 3.77 uit 10 op basis van 3 reviews.